Mam idealny cylinder 50 ale ma wylamana tą część w tuleji(zaznaczona na zdjęciu).
Teoretycznie nie powinno się nic stać, aczkolwiek mogę się nie znać.
(24-11-2015 21:10:43)bujak96 napisał(a): [ -> ]Teoretycznie nie powinno się nic stać, aczkolwiek mogę się nie znać.
Kompresje będzie miał taką samą, nie będzie uciekała?
Akurat ten ułamany element nie wpływa znacząco na kompresje.
oczywiście że cylinder nie może być zamontowany. To nie będzie hulać. W końcu po coś są te "zęby" nie? Nie ma szans
(24-11-2015 21:30:34)komarinho napisał(a): [ -> ]oczywiście że cylinder nie może być zamontowany. To nie będzie hulać. W końcu po coś są te "zęby" nie? Nie ma szans
Kompresja będzie, to co ma nie jeździć?
(24-11-2015 21:31:56)krzychu222u1@wp.pl napisał(a): [ -> ] (24-11-2015 21:30:34)komarinho napisał(a): [ -> ]oczywiście że cylinder nie może być zamontowany. To nie będzie hulać. W końcu po coś są te "zęby" nie? Nie ma szans
Kompresja będzie, to co ma nie jeździć?
Nie będzie, bo będzie przedmuch do komory korbowej. Weź to na logikę! No chyba po coś tam to było? Bez jaj człowieku...
(25-11-2015 00:44:00)Latos napisał(a): [ -> ]tlok po tym nie jezdzi?
Nie, ale mówią że przedmuchy będą
slowo idealny nabiera nowego znaczenia
(25-11-2015 01:12:46)Supryk napisał(a): [ -> ]slowo idealny nabiera nowego znaczenia
Na logike chodziło mi o jego stan, kanałów...
A po jakiego grzyba chcesz cylinder zmieniać??