Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet ogar 200 1988' by KrzychuRometowiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Jak przylgnie karterów/kap są bez uszczerbków to sama uszczelka na smarze wystarczy. Jak masz rysy to hermetyk chyba będzie spoko. Nie wiem, ja w takich przypadkach dawałem troszkę silikonu :v
z hermetyku pawie nic nie zostaje, zaimpregnuje papier ze staje się sztywny i generalnie to się wytapia nawet pod wpływem chińskiej suszarki do włosów. jeśli ten silnik ma nie być pozalewany olejem i nie brać lewego powietrza to proponuje papier, hermetyk i sylikon odstawić. zwłaszcza że te kartery nie koniecznie są prosto z pudełka.
No to prace nad remontem,zarówno wizualnym jak i silnikowym :-) idą wciąż do przodu. Na dniach dam lakiernikowi bak i osłonę filtra powietrza do lakierowania.
Silnik jak narazie jest w fazie czyszczenia, czekam też na łożyska, które miały być już w środę, a będą dopiero w następny wtrorek .W planach jest wypolerowanie karterów i pokryw.
Zakupiłem również naklejki na schowki i na bak. Jutro mam zamiar wyczyścić cały silnik tryby i wszystko i jak się uda to wypoleruję kartery . Jak narazie to tyle, będę was informował na bieżąco o postępach w pracach.
Widzę, że nikt nic nie pisze to ja coś natworze Smile.
kolega przyniósł mi wczoraj idealny automat zmiany biegów do ogara bez żadnych luzów. Wczoraj też zajmowałem się czyszczeniem karterów i zakładaniem simeringu od strony zębatki zdawczej, a także łożyska od od zbawczej i od str sprzęgła. Czekam tylko na 2 łożyska wału. I też zobaczyłem pewną niespodziankę w moim trybie tym, mniejszym, który chodzi z suwakiem, był tam 1 ząbek ułamany ale na szczęście miałem 2 taki sam tryb w idealnym stanie. Próbowałem też złożyć na próbę kartery i zobaczyć jak biegi wchodzą, ale było to tak, że 1 wchodził, 2 też ale już 3 zazębiał ale tak jakby wyskakiwała(raz tyb zdawczy kręcił sie z trybem od strony sprzęgła a raz 1 kręcił się w 1 strone a 2 w drugą czyli jakby był luz, a potem znowu kręciły się 2 w 1 stronę i tak w kółko...) Czym może to być spowodowane? Doda, że tryby sa wszystkie w BDB stanie a automat jest dobry. Proszę o pomoc Smile
Wszystkie 3 biegi wchodzą już jak w masło, chyba to normalne, że jak jest 1 to wtedy tryb zdawczy kreci sie ciężej niż 2 i 3?
Ta.
Gahhshdhdjeidijnjkjjfjcjkdksosd
Wczoraj zająłem się polerką i czyszczeniem wszystkich rzeczy do ogarka od najmniejszych do największych .







Ułamany ząbek :/

Wszystko przygotowane :


Piszcie coś!! Komentujcie!! Krytykujcie!!
Kupiłem dzisiaj 2 łożyska na wał firmy PPL, i wziąłem wał od gościa, który miał mi ściągnąć łożyska z niego (ZDJ będą później).
Zapolowilem silnik i ku mojemu zaskoczeniu nie ma luzu co jest?! Sad
Panyy prosze o pomoc!!
Mam pytanie a zarazem mały problem. Kupiłem nowy cylek, tlok głowice i pierścienie 60 cm³ firmh CX i jeździłem na nim może z 5 km bo postanowiłem zrobić remont silnika po remoncie złożyłem ten cylinder i wszystko a tu bardzo ciężko kopka chodzi (wszystko dobrze złożone) to ja ściągnąłem tlok cylek i wyczyscilem i chciałem wsadzić jedno w drugie a tlok wchodzi max na ¾ długości do cylindra i pytanie. Czy tak ma byc? Czy nie?
PPL na wał to dosyć słaby pomysł - długo nie pożyją. Polecam FAG, lub SKF już lepiej. Tylko na wał Wink. Przecież tłok nie jest długości tulei w cylindrze! A zestaw może być nie dotarty i nie ułożony, dlatego ciężko chodzi. Musi się rozruszać, jeśli rzeczywiście jest źle złożony Smile

miałem na myśli że musi się rozruszać, jeśli złożony jest dobrzeSmile (nie mogłem już edytować posta)
Mam problem bo kupiłem wczoraj pierścienie do ogara i założyłem na tlok i do cylka włożyłem i nagle ten pierścień zablokowal się o kanał w cylku i przy probie wyjecia pękł... Może za duże mi Dopasowali?
a miałeś nalaną cienką warstewkę oleju na cylinder ?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Przekierowanie