ten co ja mam to on jezdził w motorze 3 miechy i był nowy oryginalny,to mu nie bedzie przeszkadzało ale bedzie go raczej mulic bo w k60b jest mała dysza zaledwie 62.
Mi chodzi tylko o to czy będzie pasował, bez przeróbek..
bedzie pasować bez przeróbek,bo kiedys zakładałem do ogara i pasowało.
A nie było przecieków między króćcem a gaźnikiem? Bo króciec jest kwadratowy, a gaźnik ma okrągły, dawałeś jakąś uszczelkę? Trudny do regulacji?
nie było przecieków,ale jak go przekładałem dlatego ze ogar nie chciał odpalic mi na oryginalnym gazniku i na tym tez nie odpalił wiec przełozyłem spowrotem,a uszczelkę zawsze trzeba jakas dac bo bedzie łapał lewe powietrze i bedzie cziezko odpalał oraz miał wysokie obroty czyli prosto mówiać jak łapie lewe powietrze to ch*j nie jazda.
a w regulacji jest prosty
Do tego silnika, ten gaźnik pogorszy osiągi tylko. Ten gaźnik jest po polskie rometowskie silniki, a do czeskiego 223 nie ma sensu zakładać k60B, bo to tylko osłabi motora,
Jakoś na innych forach, mówią że nie ma różnicy między tym a Jikovem.
Może się ktoś wypowie kto miał ten gaźnik w 223, jakby mógł?
No czekam na koniec
(16-02-2013 21:55:47)koi7 napisał(a): [ -> ]No czekam na koniec
Do końca jeszcze trochę zejdzie, ale bądźmy dobrej myśli że pójdzie dość szybko
Dalej zbieram opinie na temat K60b w Ogarze 200
Części dotarły do mnie
Jutro założę to wszystko i zobaczymy jak będzie działał
Zauważyłem że w korku, nie ma dziurki, a chyba powinna być... Przejmować się ze nie ma tej dziurki?
Dorobić ją?
Fotki
Kondensatory "Made in Taiwan"
Filtr powietrza, nowiutki xD
Świeca "Isolator"
Wspomniany korek, bo ten co teraz mam jest strasznie zmęczony..
Są jeszcze szpilki wydechu, bo obecne są wyrobione.
I wszystko na raz:
dziurka w korku musi być bo paliwo nie będzie lecieć
No niezłe zakupy ile to Ciebie wyniosło??? Co do dziurki,to trzeba zrobić.
Nie musi byc dziura w korku ja jej nie mam i paliwo sie jeje i zawsze schodzi do konca,tam jest taki odpowietrznik jak sie nie myle od srodka w korku a nie robic jakies dziurki i niszczyc korek
No właśnie jest tam taka dziurka po boku.
Za wszystko zapłaciłem 58 zł na G-Moto.
Zamontowałem nowe części oprócz szpilek cylindra, bo są za małe...
Ogar po zmianie świecy i filtra chodzi lepiej, czuć to.
Kondensatora nowego nie zamontowałem, bo jest z nim problem ale w innym temacie o tym
Kilka fotek:
Po lewej stary filtr, po prawej nowy
Widać różnicę
Filtr zamontowany na gumki xD
I kondensatory
Przejechałem się także Ogarem, idzie ładnie, nic nie przerywa ani nic.
Idzie bardzo ładnie.