(14-06-2014 14:37:59)stqc napisał(a): [ -> ]Tajemnica ile dałeś za wał ? No to teraz jak jest już wał to można czuć się spokojnie Jak z czopami bo wyglądają na zmęczone, a przynajmniej ten od strony zapłonu
Zmęczony ? nie powiedziałbym. W moim obecnym silniku chodzi gorszy wał, a silnik jest nie zawodny i ma moc. Cena 150
Dziś przypadkowo ogarnąłem drugi silnik na dawce częsci. Silnik sprawny, a przede wszystkim kompletny(nawet działa napęd w pokrywie). Dałem za niego 120zł wraz z modułem+ gratis osłona na łańcuch, ogólnie opłacalny interes. ,, Z głowy'' mam też króciec, bo ktoś przerobił oryginalny na 18/19n1-11 , tyle ze jest czymś sklejony ale ja dla pewności go pospawam. Cylinder też sie przyda bo zrobie jakiś tuningowy do obecnego silnika
(14-06-2014 15:42:56)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Oryginalny dolny sworzeń? Zostawiłeś ten co był, czy ogarnąłeś nowy?
To już musisz się zapytać
Kw, bo ja tego nie przerabiałem. Kupiłem gotowca i jestem zadowolony
Patryk sworzeń dolny niestety oryginalny ZMD, co może trochę być głupim rozwiązaniem
Skoro twierdzisz że nie jest zmęczony to ok, za wał naprawdę dałeś mało i się opłacało
Ten silnik to ogólnie widzę ma dziwne patenty
No 120zł to dobry interes za kompletny silnik. Co to jest to coś na nóżce od zmiany biegów ?
Nie chodzi o to że mam wszystko idealne i łał, bo tak nie jest, ale pomyśle jak jest z regenracją wału, jak przeprowadza się ją zostawiając stary sworzeń, podpowiem Ci że sworzeń od Sendy jest o 0,02mm grubszy
Czyli w sumie powinien być delikatny mało wyczuwalny luz , jeśli sworzeń jest taki najgorszy
no ale niestety go nie ma
Teraz powoli trzeba myśleć o gaźniku, już mam mętlik w głowie na jaki gaźnik się zdecydować, w sumie mam już króciec na 1xn1-11 ale cały czas myśle o Mikuni czy też o Dellorto, nie mam pojęcia co wybrać
Chodzi o to że po wybiuciu sworznia otwór na sworzeń i sam sworzeń nie są już tak spasowane jak były wcześniej, i mogą się przestawić, dlatego na sworzniu od Sendy jest o tyle lepiej że jest on ciutkę grubszy i mocniej się trzyma
Pozatym napewno jest on dużooo lepszej jakości jak sworzeń ZMD i poprostu jest go lepiej dać, wybór należał do Kw i zakładu który się tego podejmował
Mam nadzieje ze nie jest takiej super jakości jak te wychwalone ,,Piston Kity''
Piston KIT to loteria, jednym jeździ i się cieszą inny nie jeździ, ja jeżdzę na Piston Kicie i jest Ok, ty też będziesz na nim jeździć i niech też bedzie OK
Odpukać tylko
(14-06-2014 21:21:22)stqc napisał(a): [ -> ]Piston KIT to loteria, jednym jeździ i się cieszą inny nie jeździ, ja jeżdzę na Piston Kicie i jest Ok, ty też będziesz na nim jeździć i niech też bedzie OK
Odpukać tylko
Nie wiadomo czy jeszcze będę jeździł na pistonie
Być moze przed złożeniem cylek trafi do obróbki i szlifu
więc moze wpadnie coś lepszego
W sumie wszytko zalezy od kasy, no ale jutro wyjeźdzam za gramanice xD to wydaje mi sie ze tłok wpadnie porządny
Porządny masz może na myśli meteor
? Jaką konkretnie chcesz przeróbkę cylka
?
Na oryginalnym radiatorze może być naprawdę bardzooo ciężko, bo tam brakuje "mięsa" wątpię że ktoś będzie chętny się tego podjąć jakoś, aby wymodzić dodatkowe kanały
Ps. Pakuj meteora sporo osób ma i nie narzeka na niego
(14-06-2014 21:57:31)MrF4k napisał(a): [ -> ]nie mam zamiaru robić jakiegoś 70/8/9
O rzaaaaaaaaal
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((