Byndzie łogień, nagraj coś jak to odpalisz.
(21-08-2014 16:50:43)stqc napisał(a): [ -> ]ten króciec co jest na pierwszym foto to co ? Przekładaj sprzęgło bo przecież to jest 70ccm i nie ma to jakiś wielkich sił, aby sprzegło nie dawało rady, wiele osób ma 3 tarczowe w 70 Skoro głowica Ci się nie podoba, to może np. Od Dt AC będzie Ci się podobać, bo z przeróbką oryginału będzie troszkę roboty
Z tego co sie okazało niestety nie da sie tego pospawać , jest dorobiona część z innego materiału niź myślałem. Co do przekładki sprzęgła wiadomo mozna przełożyć ale raczej nie ma to sensu, nie dość ze zrobie sb roboty ponieważ znów bede przekładał jak 4 tarczowe dojdzie ,to też rozbiore silnik który był ostatnio rozbierany prawie dwa lata temu i mam nadzieje ze prędko rozbierany nie będzie. Co do głowicy podrzuć jakąś fotke bo z chęcią bym ją zobaczył, moze rzeczywiście ładniejsza, bo niestety ta jak większość wie wygląda jak rower koło lodówki. Tak wiem ze z przeróbką oryginału będzie troche roboty i kosztów ale warto dla samej satysfakcji xD Co do mocy cylinder będzie modzony ale jeszcze nie wiem jak , cały czas zastanawiam sie nad spawaniem i przerobieniem tego lepiej.
(21-08-2014 19:49:32)stqc napisał(a): [ -> ] (21-08-2014 18:02:07)DominiX napisał(a): [ -> ]PIekny chart Jak myslisz ile będzie szedł na 70cc ?
Dominix, szału nie będzie jakieś 75km/h może uda sie osiągnąć 80 Ale to jest robione pod moc, a nie pod prędkość
Na obecnym cylindrze wydaje mi sie ze ta prędkość będzie napewno, myślę ze po dotarciu ewentualnie w połowie mniej wiecej sprawdze to gps
(21-08-2014 20:27:31)Pompek napisał(a): [ -> ]Byndzie łogień, nagraj coś jak to odpalisz.
oby był łogień
Chartolot pięknie wygląda, Taki turystyk
Mam nadzieję że będzie Ogień na tej 70cm3
Powodzonka w pracach
Ja bym tu nie pchał modzonego cylindra
głowicę przerób oryginalna ale cylindra nie ruszaj będzie fajny turystyk
a jak przerobisz to już taka kosiare zrobisz
Do podróżowania przelotowa 60-65km/h, czasem pod 80km/h przycisnąć i mieć zapas mocy pod ręką, czego chcieć więcej? Jak ktoś używa moto na codzień to na nic wysoko strojone zestawy, tym bardziej przy 3 biegach
Jak dla mnie najlepsza opcja
Jak wysoko masz krawędź wydechowego kanału w tym cylindrze?
(21-08-2014 23:28:06)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Do podróżowania przelotowa 60-65km/h, czasem pod 80km/h przycisnąć i mieć zapas mocy pod ręką, czego chcieć więcej? Jak ktoś używa moto na codzień to na nic wysoko strojone zestawy, tym bardziej przy 3 biegach Jak dla mnie najlepsza opcja
No niby tak tyle ze Chart niebawem przechodzi w stan spoczynku i będzie śmigał tylko na zloty i ewentualnie w wakacje
(21-08-2014 23:39:47)kanilox napisał(a): [ -> ]Jak wysoko masz krawędź wydechowego kanału w tym cylindrze?
Nigdy nie sprawdzałem
To tym bardziej Ci nic więcej nie trzeba
(22-08-2014 01:21:45)Patryk82 napisał(a): [ -> ]To tym bardziej Ci nic więcej nie trzeba
Potrzeba zeby wyrywało xD Apetyt rośnie w miare jedzenia
Ale tak na poważnie to nie wiem co będzie narazie wypadało by odpalić to co jest xD
Też mówiłem że odpaple seryjne 70cc. zanim miąłem cylek w łapach zamówiłem 70/6/3...
Można by też kupić oryginalną głowice do 70, zapytaj zmd-52 czu nie ma jeszcze jednej na sprzedaż
(22-08-2014 14:33:02)kanilox napisał(a): [ -> ]Można by też kupić oryginalną głowice do 70, zapytaj zmd-52 czu nie ma jeszcze jednej na sprzedaż
Taka w sumie by mi najbardziej pasowała
Popytam
(22-08-2014 11:43:14)Taśma napisał(a): [ -> ]Też mówiłem że odpaple seryjne 70cc. zanim miąłem cylek w łapach zamówiłem 70/6/3...
Ja szfabowskiego nie założe ,, do tego silnika''
Też miałem założyć 70ccm, ale jak się dowiedziałem jak jest z mocą i ogólnie z przeróbkami tego cylka to stwierdziłem że wpadnie 77ccm na szwabowskim cylku
Z gaźnikiem to narazie bedzie te 16,5MC
A co dalej
?