Średnio latam gdzieś 50-55km/h wg licznika tak na pół gazu mniej wiecej. Wiadomo od czasu do czasu dam mu na full bo silnik musi sie przyzwyczaić i ułożyć przede wszystkim
I co będzie z Chartem? zostawiasz? sprzedajesz? co będziesz z nim robił?
Jeśli bym go robił na sprzedaż to w życiu bym tyle kasy w niego nie wpakował i nie wkładał najlepszych czesci:)Proste
A planów mam sporo jeszcze
heh, pytam się. Bo niektórzy proponują jazdę na wyższych obrotach, bardziej agresywną
.
Karol Zrobi tak tego charta, że będzie 100 razy lepszy, wygodniejszy w eksploatacji niż oryginalne
PS a jakie plany jeszcze masz?
Planów mam sporo ale napewno wykonam to
-Nowa opona przednia 17-2,5
-Nowe dętki
-Pochromowanie bagażnika
Możliwe ze zrobie jeszcze
-nowe obręcze i szprychy lub poszukam alumeliniowych kół
-cylek 50/4/3 ewentualnie 70cc
-spawak lub tłumik typu enduro
-kierownica z poprzeczką w chromie lub czarny mat
-instalacja 12v
-jeszcze kilka sakw na bak itd(bo niedługo planowana podróż gdzieś
)
-hamulec tarczowy na przodzie
i chyba tyle
Zobaczymy napewno coś do głowy wpadnie zrobie narazie najpotrzebniejsze rzeczy typu opony czy dętki a nad resztą pomyśle. Nie wiem czy jest sens pakować tyle pieniedzy w Charta
sens zawsze jest
tylko teraz pomyśl czy ci się to opłaca, czy będzie do duży wydatek w przeliczeniu na to czy jeździsz sporo, poprostu na przejażdżki, czy też wyciągasz dziada raz w tygodniu z garażu
Używam do jazdy na codzień. Czesto jeżdze w dwie osoby, minimum kręce 20-30km dziennie
Tak ze chyba sie opłaca, sam zresztą nie wiem.Zainwestowałbym ale bedzie to troche kosztowało. Boje sie też ze silnik zrobi sie awaryjny bo na dzień dzisiejszy jest bezobsługowy
Fotki z dzisiejszego wypadu
Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Ja powiem Ci tylko tyle ze załozył bym mu nową opone na przód i jezdził,a nie zawracał sobie głowy ładowaniem kasy w niego bo wyglada ładnie a ta kasa która włozysz nie wruci sie,a po tuningu silnik moze stac sie awaryjny,mój T1 juz strzela fochy po tuningu,pierscienie juz poszły,podczas jazdy zapłon cos wariuje przy wyzszych obrotach,potem nie chce odpalać,masakra jest,teraz musze go robić
nie niszcz tak ładnego charta bo szkoda go bedzie,taka dobra rada
(12-06-2013 22:15:32)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Tak to są amorki od mz bo był zbyt niski.
(12-06-2013 22:15:32)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Nie ukrywając amorki wstawiłem gdzieś 20 stron temu
Amorki z MZ powinny być oryginalnie montowane ,bo chociaż motor wygląda i lepszy komfort jazdy jest
(12-06-2013 22:18:33)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Ja powiem Ci tylko tyle ze załozył bym mu nową opone na przód i jezdził,a nie zawracał sobie głowy ładowaniem kasy w niego bo wyglada ładnie a ta kasa która włozysz nie wruci sie,a po tuningu silnik moze stac sie awaryjny,mój T1 juz strzela fochy po tuningu,pierscienie juz poszły,podczas jazdy zapłon cos wariuje przy wyzszych obrotach,potem nie chce odpalać,masakra jest,teraz musze go robić nie niszcz tak ładnego charta bo szkoda go bedzie,taka dobra rada
Właśnie sie zastanawiam bo mam zamiar tylko ten sezon nim przejeździć a potem bede raz na ruski rok nim śmigał i nie wiem co tu zrobić, nawet kasy nie mam
(12-06-2013 22:28:06)MrF4k napisał(a): [ -> ] (12-06-2013 22:15:32)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Nie ukrywając amorki wstawiłem gdzieś 20 stron temu Amorki z MZ powinny być oryginalnie montowane ,bo chociaż motor wygląda i lepszy komfort jazdy jest
(12-06-2013 22:18:33)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Ja powiem Ci tylko tyle ze załozył bym mu nową opone na przód i jezdził,a nie zawracał sobie głowy ładowaniem kasy w niego bo wyglada ładnie a ta kasa która włozysz nie wruci sie,a po tuningu silnik moze stac sie awaryjny,mój T1 juz strzela fochy po tuningu,pierscienie juz poszły,podczas jazdy zapłon cos wariuje przy wyzszych obrotach,potem nie chce odpalać,masakra jest,teraz musze go robić nie niszcz tak ładnego charta bo szkoda go bedzie,taka dobra rada
Właśnie sie zastanawiam bo mam zamiar tylko ten sezon nim przejeździć a potem bede raz na ruski rok nim śmigał i nie wiem co tu zrobić, nawet kasy nie mam
Ja Ci dobrze radze bo widząc co ty chcesz robic to duzo kasy pójdzie na to,a jak masz nim tylko sezon zamiar jezdzic to szkoda kasy,ja tez miałem zamiar robić podobnie tak jak ty pisałes ale odpusciłem sobie bo nie mam tyle kasy i szkoda władowac w niego kasy,juz lepiej kupic jakąś wsk,Cezete,minska i większa radosc z jazdy bo nie wleczesz sie 50km/h tylko 60-70km/h.
(12-06-2013 22:34:37)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ] (12-06-2013 22:28:06)MrF4k napisał(a): [ -> ] (12-06-2013 22:15:32)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Nie ukrywając amorki wstawiłem gdzieś 20 stron temu Amorki z MZ powinny być oryginalnie montowane ,bo chociaż motor wygląda i lepszy komfort jazdy jest
(12-06-2013 22:18:33)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Ja powiem Ci tylko tyle ze załozył bym mu nową opone na przód i jezdził,a nie zawracał sobie głowy ładowaniem kasy w niego bo wyglada ładnie a ta kasa która włozysz nie wruci sie,a po tuningu silnik moze stac sie awaryjny,mój T1 juz strzela fochy po tuningu,pierscienie juz poszły,podczas jazdy zapłon cos wariuje przy wyzszych obrotach,potem nie chce odpalać,masakra jest,teraz musze go robić nie niszcz tak ładnego charta bo szkoda go bedzie,taka dobra rada
Właśnie sie zastanawiam bo mam zamiar tylko ten sezon nim przejeździć a potem bede raz na ruski rok nim śmigał i nie wiem co tu zrobić, nawet kasy nie mam
Ja Ci dobrze radze bo widząc co ty chcesz robic to duzo kasy pójdzie na to,a jak masz nim tylko sezon zamiar jezdzic to szkoda kasy,ja tez miałem zamiar robić podobnie tak jak ty pisałes ale odpusciłem sobie bo nie mam tyle kasy i szkoda władowac w niego kasy,juz lepiej kupic jakąś wsk,Cezete,minska i większa radosc z jazdy bo nie wleczesz sie 50km/h tylko 60-70km/h.
Tyle ze Chart ma zostać dłużej u mnie niż ten sezon czy następny
a taka piździawka co odstawia simka by sie przydała. Raczej opuszczam ,ten sezon sie przewlekę a potem sie prawko zrobi to wiadomo coś innego bedzie
no ciekawie wygląda chart i simson razem
(12-06-2013 23:44:51)Marwerick napisał(a): [ -> ]no ciekawie wygląda chart i simson razem
Ten Simek w porównaniu do Charta bardzo niski
German style w końcu
też czasem bym się przejechał czymś większym, żwawszym niż komar, chodziarz mimo wszystko lubię się wlec. Szkoda tylko że czasami brakuje tej mocy pod manetką, która by się przydała...