Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart 210 by MrF4k
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(12-08-2013 11:47:42)Błażej napisał(a): [ -> ]
(12-08-2013 11:39:23)damix98 napisał(a): [ -> ]Kupuj gaźnik BING 1/14/206 ja mam taki i powiem że jestem z niego zadowolony odkąd kupiłem charta to z gaźnikiem nie miałem żadnych problemów

Tylko kwestia gdzie go kupić ? Nowego nie kupi, używany to loteria i pochodzi pewnie nie zbyt długo...

14MC jest nawet dobry, ale szału nie ma

K60B u mnie idealnie się sprawował, dyszę można zmienić, u mnie palił od pierwszego, ale jeden warunek. Ssanie i przelanie go tak, aż kapnęło z niego. inaczej kopać można było z 7 razy
14MC jest super , pali mi z pierwszego i osiągi przyzwoite, tyle ze w moim niestety spalanie to ok 6l/100km (no czasami 5l) no i nie da sie go regulować , prawdopodobnie jest już zużyty, nie reaguje na tą śrubkę u góry.
Błażej ,BigSoft Czyli k60b byłby dobrym rozwiązaniem ?? Osiągi bedą podobne do 14MC ?? Jak jest z montażem pasuje bez problemu ?? I ile na takim gaźniku żłopie ?? wy mieliście te dzisiejszej produkcji ?? czy oryginały ? Wydaje mi sie ze chyba bedzie to dosyć niedrogie rozwiazanie i dobre na jakiś czas
U siebie w tym z nowym silnikiem mialem fabrycznie 14mc, ale sobie sam z siebe padl przez zime i nie dalo sie odpalic. Kupilem k60b na allegro zdjelano w rasji. Chodzil twk samo jak na 14mc. Czyli dobrze i spalanie jak spalane normalne. Kto na to patrzy w motorowerze
a moze by tak 16n1-11 od simka?
W moim charcie siedzi 16n3-4 króciec oryginalny tylko delikatnie zmodyfikowany.
Spalanie na cylindrze 50 wahało się w okolicach 2.5l, łatwiej go było odpalić bo miał normalne ssanie a nie przysłonkę tylko. Jedyna wada to taka że trzeba dorobić jakąś dzwigienkę ssania i 16n3-4 ciężko wyregulować bo lubi robić buuu na średnich obrotach i ze ssaniem tylko chodził normalnie. Dzieje się tak ponieważ ten gaźnik nie posiada tak jakby śrubki regulacji składu mieszanki, gdyż jest on już bez pośrednio pod sima przystosowany.
Więc lepszym wyborem byłby gaźnik 16n1-11 w teori powinno się go łatwiej wyregulować i w razie potrzeby da się go do 19mm rozwiercić.
16n3 ma regulację składu, pod plombą, pionowo zaraz obok króćca.
Raczej kupie narazie k60b jak tylko troche kaski mi wpadnie Smile kombinował ktoś z filtrem pod taki gaźnik ?? jaki bedzie najlepszy oryginał co jest czy gąbkowy ??
Ja właśnie k60b polecam. spalanie to ok. 2.5l/100km Wink
Na k60b faktycznie spalanie jest niskie - na dyszy bodaj 68 pali tyle co na sprawnym bingu czyli ok 2,5l. Pytałeś o bingi wcześniej - mowa o oryginalnych. Te współczesne podobno są przeznaczone do motoroweru Puch i ogólnie ich jakość woła o pomstę do nieba. Tyle się dowiedziałem czytając kiedyś o nich (sam chciałem kupić).

Wyżej ktoś pisał o gaźniku 16n1-11 - miałem identyczny w pierwszym Charcie - chodził bardzo dobrze. Linkę ssania chyba kupiłem od simka nie pamiętam już. Wiem tyle, że sam uchwyt do włączania ssania miałem z WSKi.
filtr oryginał, guma z jawki ściśnięta cybantem ładnie i oczywiście skrócona
No to super , nie bedzie wydatku na filtr Smile oryginalnie k60b z jaką dyszą jest Smile Binga sb narazie odpuszczam raczej zbyt drogi interes jak dla mnie ;/
Oryginalny K60B ma od nowości dyszę 62. Można się bawić dyszkami od Simsona, bo pasują idealnie Wink
Mam ten k60b od roku. Jeździ się dobrze. Tak jak BigSoft napisał trochę problematyczne jest palenie gdy jest zimny. W lato bez ssania po przelaniu odpala od kopa. Dyszę mam oryginalną 62 Smile Przydała by się większa, ale mi w zupełności wystarcza oryginalna. Osiągi na tym gaźniku są nawet dobre v-max ~ 60 km/h. Filtr powietrza mam tak zrobiony jak Błażej powiedział i sprawuje się świetnie. Jedynym mankamentem jest to że mój gaźnik jest produkcji chińskiej, w związku z czym od początku wyrabiała się wajcha od ssania. Potem to ssanie samo opadało i powodowało zalewanie motoru. Po jakiś 5 tyś km przejechanych na tym gaźniku odpadła przesłona ssania. Nie wiem dlaczego sama z siebie. Zablokowała lekko dopływ powietrza i musiałem rozebrać gaźnik na poboczu. Gaźnik polecam jak najbardziej bo idzie go dobrze wyregulować Smile
No to jak kupie to tam z dyszami sb pokombinuje Smile Jakiegoś dużego przebiegu nie przewiduje w tym sezonie tak ze powinien chyba taki gaźnik bez awarii dać sb radeSmile
Dziś w końcu zrobiłem te śrubki na półkach, nawierciłem i jest tak jak być powinno Smile

szkoda że nie masz oryginałów ale te też działają ;D
Wazne że spełniają swoje zadanie Smile
Karol nie chcesz kupić może Binga 14? Dopiero dzisiaj dowiedziałem się że tak nazywa się gaźnik, który wisi u mnie w warsztacie i zawsze zahaczam o niego głową Big Grin Jest z linką gazu, a jego przeszłości nie znam. Odkręcałem komorę pływakową tak uchylałem żeby zobaczyć jak to wygląda to sterylnie. Oddam za dobre pieniądze ponieważ potrzebuję gotówki.
Przekierowanie