Powiem ci ze wszyscy jechaliśmy tak do 50km/h ze wzgledu ze ja jechałem pierwszy a nie piłuje bo mam dotarcie i ogólnie też go nie piłuje
bo chce zeby jeździł jak najdłużej no chyba ze czasami trzeba to manetke do oporu
Moc ogromna w Charcie nie powiem
Ale tak to ładnie sie spisuje dziś uszczelniłem tłumik i wymyśliłem pewien patent , teraz jest idealnie cicho i ciut mocy przybyło
Chyba takie oponki bede zarzucał bo na inne nie bedzie mnie stać
http://allegro.pl/opona-2-50-17-2-50-17-...77423.html
No szkoda że Cię nie stać bo to opona..... fuj.
(09-05-2013 23:41:37)kulin1998 napisał(a): [ -> ]No szkoda że Cię nie stać bo to opona..... fuj.
Ta opona jest dobra nie wiem czego od niej chcesz ,wiadomo ze nie ma co porównywać z Dunlop czy Heidenau bo róznica w cenie jest duża i w jakości, druga sprawa lesze takie niż te łyse
Nie będzie oponki 3.00 na tyle
?
Bedzie dopóki sie do konca nie zedrze , a co chcesz sb załozyć
?
Jeszcze nie wiem czy będzie 3.00 czy 2.75
(10-05-2013 17:01:05)stqc napisał(a): [ -> ]Jeszcze nie wiem czy będzie 3.00 czy 2.75
To już zależy czy wolisz ciut lepszą przyczepność czy ciut wiecej mocy
Chart piękny, a mam pytanie jak się sprawuje koledze ten junak co stoi na końcu ?
Nawet nawet sie sprawuje narazie chodzi ale zdania narazie o tym za bardzo nie ma bo 600km dopiero ma zrobione, Moge ci tylko powiedzieć ze szału nie ma, mało mocy przy dużej wazde 3km na 110kg + jeszcze os to narapwde spora masa a 3km nie dają sb rady
Aktual@@@
Przednie koło z Tarczą już przyszykowane do mojej Charciny. Wyczyściłem je, nasmarowałem tam gdzie trzeba i jest git
Dorobiłem też dziś dystanse i można zakładać. Teraz tylko musze mieć pomysł jak założyć zacisk i w ogóle go kupić lub ewentualnie wykorzystam ten co mam na linkę, choć na płyn byłby o wiele lepszy
Myślę jeszcze nad przewierceniem tarczy aby zrobić chłodzenie ale chyba nie ma sensu. Niebawem fotki jak to sie będzie prezentować w Charcie. Jak myślicie jaki zacisk byłby dobry ?? Od czego??
Komentować
nawierc tarcze na wiertarce stołowej a bedzie lepiej wyglądało,a zacisk to tylko i wyłacznie na płyn bo na linke to szkoda głowe zawracac.
(13-05-2013 20:46:12)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]nawierc tarcze na wiertarce stołowej a bedzie lepiej wyglądało,a zacisk to tylko i wyłacznie na płyn bo na linke to szkoda głowe zawracac.
Obecnie nie jestem w posiadaniu ,,sprawnej'' wiertarki stołowej ale moze jakoś inaczej to wykombinuje. Zacisk na linke zły nie jest w T1 na tym zestawie stoppie bez problemu dało rade zrobić
no niby nie jest zły ale lepiej chyba zrobić na płyn bo bedzie tak profesionalniej,jesli nie ,masz kasy na zacisk to załóz ten na linke a potem pokombinujesz z zaciskiem na płyn.
Fajnie to będzie wyglądać
Z zaciskiem to nie najgorzej ale z mocowaniem jego to już jest coś
Ale znając Karola da radę
Szczerze w życiu bym nie robił hamulca tarczowego z przodu bo ten Chartowski mi wystarcza nawet ale poprostu mam na zbyciu czesci i chce zrobić jak najtańszym kosztem a poprawie sb znacznie przedni hamulec
Zobacze narazie to myśle jak to zrobić aby zamontować zacisk masz jakiś pomysł ?? Też bym chciał zacisk na płyn , wyczaiłem już fajny z yamahy ze zbiornikiem ale nie mam funduszu bo opony są ważniejsze bardziej