(04-07-2013 12:48:19)Taśma napisał(a): [ -> ]To jak takie trasy szczelasz to do Bydgoszczy zapraszam!
Jeśli by mi ktoś zafundował taką trase to moge nawet dziś wyjechać
No no ale Charcik się zmienił, prawdziwe cacuszko z niego
MrF4k, twój licznik nie oszukuje
? Wywierć dziury w śrubkach od odpowietrzników lag przednich
(06-07-2013 20:15:30)damian94 napisał(a): [ -> ]MrF4k, twój licznik nie oszukuje ? Wywierć dziury w śrubkach od odpowietrzników lag przednich
Kilometry pokazuje dobrze. Z lagami nie kombinuje bo jest dobrze
Jak nie masz odpowietrzenia zrobionego w śrubach amortyzatorów przykręcanych do półki, to prędzej czy później wybije Ci simmeringi. Odpowietrzenie musi być. Oryginalnie są tam śruby z otworami, a od wewnątrz do każdej ze śrub wkręcanych w amortyzator (ta druga śruba pod półką) jest przykręcona smarowniczka. Działa to tak, że otwór ten nie jest cały czas otwarty (czyli nie leje się np woda do środka amortyzatorów), a otwiera się tylko jak nastąpi wciśnięcie tłoczyska amortyzatora do środka. Tworzy się ciśnienie, które podnosi kulkę w smarowniczce i nadmiar tego ciśnienia ucieka właśnie tamtędy. Jak ciśnienie spadnie, to kulka w smarowniczce się zamyka i tak w kółko.
Teraz pomyśl co się dzieje w środku amortyzatora jak nie masz tego odpowietrzenia, szczególnie z simmeringami. Np kółko wpada do dziury i simmering dostaje tak po łbie, że...
To nie jest wymagane, lecz konieczne.
Potwierdzam to co pisze Bigsoft !
Ja miałem też bez dziur i pół oleju mi wydmuchało przez uszczelniacz, lepiej to zrób.
Kurde ja niedługo będę musiał w swoich olej wymienić i rozebrać je całe a tobie się nie chce założyć śrubki z dziurką?
(07-07-2013 10:41:42)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Kurde ja niedługo będę musiał w swoich olej wymienić i rozebrać je całe a tobie się nie chce założyć śrubki z dziurką?
Jeszcze jak bym taką śrubkę posiadał to by było dobrze, narazie sie nie mam zamiaru dotykać bo nie bede robił raz tego a raz tego. Jak bede wymieniał gumy lag to wtedy pomyśle nad załatwieniem śrubek z odpowietrzeniem
Ale to nie jest dużo roboty w zwykłej wywiercić, a możesz zaoszczędzić kilka złotych bo ci uszczelniaczy nie rozwali. Rób jak uważasz
Twój chart jest i tak bardzo dobry
Aktual @@
Byłem ostatnio w pracy tak ze przypływ gotówki jest.Na dniach myśle zakupić nową opone na przód tyle ze jeszcze nie wiem jaką, boje sie ze 2,5 pogorszy mi troche moc ale chyba to nie znacznie wpłynie
. Myślałem zakupić też nowe dętki tyle ze też nie wiem jakie
na tyle mam 2,25 a opone 3.00
. Kupić też dętke 3.00 czy 2,75 ?? na przód to sb jakoś poradze
Myśle jeszcze zrobić/kupić :
-regulacje amortyzatora
-lepsze żarówki do kierunków (tylko jakie ?
)
-wymienić linke gazu
-naprawić gwint na cylindrze
Fotki z tamtego tygodnia
Chart nie zawodzi holuje Simsona
Są jeszcze jakieś pomysły co jeszcze w nim zmienić ???
Komentować
Dlaczego chart holuje simsona ? a nie simson simsona? Będą ci charta mordować
Co do żarówek to masz tu linka do tematu w którym opisane jest jakie dac zarówki zeby dawąły dobre swiatło
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=16196
A charcior jak zwykłe ładny,a cóż to sie stało w szwabie ze musiałeś go holować??,zapraszam do oglądnięcia mojego nowego nabytku i szerokości
(13-07-2013 11:17:24)Marvin2010 napisał(a): [ -> ]Dlaczego chart holuje simsona ? a nie simson simsona? Będą ci charta mordować
Widocznie Simson się nie nadaje do holowania
. To trochę dziwne jest, no żeby Chart Simsona musiał holować
.