Stal, przed:
I po cynkowaniu z bezbarwno-niebieską pasywacją:
Przed:
I po czernieniu:
Przed:
I po kadmowaniu bez pasywacji:
Po miedziowaniu a następnie kadmowaniu z bezbarwno-niebieską pasywacją (obustronnie):
Koła magnesowe przed:
I po wklejeniu magnesów na Distal:
Magnesy ułożone biegunami na przemian. Mam nadzieję, że uda się wyważyć te magneta innym sposobem, niż wyważanie dynamiczne, którego cena za takiego koła zaczyna się od 200 zł....
Stacyjka przed:
I po złożeniu:
Zamienniki kluczyków są sprzedawane za długie (pod zamienniki stacyjek), oraz bez otworu pod zawleczkę. Kluczyk nasmarowany smarem silikonowym.
Oprawa tylnej żarówki przed:
I po złożeniu:
Cewki świetlne przed:
I po założeniu nowych przewodów:
Zapłon przed:
I po złożeniu (na zdjęciu brakuje wkrętu i podkładek do mocowania kondensatora):
Konektory nasmarowane smarem CX-80 Electricx.
Zbiornik, przy którym był naprawiany gwint kranika, został wypiaskowany wewnątrz i z zewnątrz, pomalowany podkładem antykorozyjnym (tymczasowo) i zamontowany do 50-T-1 z Tułowic.
Kupiłem:
Wykonałem replikę oryginalnej kedry na bak:
Przednie zawieszenie przed:
Po wprasowaniu tulejek (jednak zastosowałem te teflonowe) i przed złożeniem:
I po złożeniu na smar miedziany (sprężyny) i biały (nóżki dolne):
Dolne nóżki mają po złożeniu zbyt duży luz (ale tylko w miejscu w którym pracowały). Czy u Ciebie
joozek też tak jest, czy to ja kupiłem zbyt zużyte?
Tak w ogóle, to czy one (razem ze "sztycą" tylnych amortyzatorów)
nie powinny być pokryte chromem technicznym, a nie dekoracyjnym?
Bębny kół przed:
I po osadzeniu łożysk (żeliwna wkładka oczyszczona z Fertanu):
Właściwie to po co są w nich te plastikowe "dystanse" i metalowe tulejki?
Tabliczka znamionowa przed:
I po przynitowaniu do ramy:
Na razie tyle, pozdro