24-08-2015, 21:31:04
Trochę czasu od mojego ostatniego postu minęło, ale nie jest tak że nic się nie dzieje
Piaskowanie przed naprawami blacharskimi sobie odpuściłem - zrobię to gdy kupię wszystkie potrzebne części i będą na to gotowe.
Dolne uchwyty sprężyn okazały się zaprasowane i możliwe do usunięcia jedynie poprzez ich odcięcie i rozwiercenie ich pozostałości w nóżkach dolnych:
Dolne i górne uchwyty sprężyn, sprężyny oraz dystans między tulejki nóżek dolnych będą dorabiane z nierdzewki.
Efekty napraw blacharskich:
Górny ogranicznik stopki centralnej został naprostowany. Powinien być pod kątem prostym, czy zagięty lekko do góry? Pytam bo jak na razie stopka opiera się o wspornik tłumika a nie o niego.
Rysa na błotniku została zalutowana:
Pęknięty spaw przy mocowaniu baku:
Gwint baku naprawiał poprzedni właściciel. Niestety gwint jest za duży i będzie trzeba dorobić redukcję pod kranik. Szkoda tego niszczyć bo jest zrobione fachowo, baku z tego powodu nie będę wymieniał.
Naprostowana nóżka górna:
Zregenerowany gwint. Regeneracja przerosła kilkakrotnie wartość dolnej półki, ale chciałem zachować jak najwięcej oryginalnych podzespołów. Czy gdzieś po środku gwintu nie powinno być podłużnego nacięcia? Nie było go ale wydaje mi się że powinno być.
Tutaj ktoś bawił się w spawacza:
Nie mogę zdjąć dolnego pierścienia, powinien zejść?
Usunąłem lakier z jednej pokrywy schowka narzędziowego. Szukam jeszcze takiej prawej pokrywy.
W między czasie odebrałem pozwolenia czasowe a także tablice rejestracyjne od Rometów:
A następnie dowody rejestracyjne:
Zmienione dane w dowodzie:
Kupiłem także oryginalny silnik który był jako zapasowy w Romecie z Warki:
Tutaj już u mnie:
Posiadam oryginalną głowicę, jej zdjęcie jest w tym temacie. Silnik powędruje do Rometa z którego został wyjęty.
Jestem jeszcze na etapie poszukiwań potrzebnych części. Następnym etapem będzie piaskowanie.
Mile są widziane komentarze
Piaskowanie przed naprawami blacharskimi sobie odpuściłem - zrobię to gdy kupię wszystkie potrzebne części i będą na to gotowe.
Dolne uchwyty sprężyn okazały się zaprasowane i możliwe do usunięcia jedynie poprzez ich odcięcie i rozwiercenie ich pozostałości w nóżkach dolnych:
Dolne i górne uchwyty sprężyn, sprężyny oraz dystans między tulejki nóżek dolnych będą dorabiane z nierdzewki.
Efekty napraw blacharskich:
Górny ogranicznik stopki centralnej został naprostowany. Powinien być pod kątem prostym, czy zagięty lekko do góry? Pytam bo jak na razie stopka opiera się o wspornik tłumika a nie o niego.
Rysa na błotniku została zalutowana:
Pęknięty spaw przy mocowaniu baku:
Gwint baku naprawiał poprzedni właściciel. Niestety gwint jest za duży i będzie trzeba dorobić redukcję pod kranik. Szkoda tego niszczyć bo jest zrobione fachowo, baku z tego powodu nie będę wymieniał.
Naprostowana nóżka górna:
Zregenerowany gwint. Regeneracja przerosła kilkakrotnie wartość dolnej półki, ale chciałem zachować jak najwięcej oryginalnych podzespołów. Czy gdzieś po środku gwintu nie powinno być podłużnego nacięcia? Nie było go ale wydaje mi się że powinno być.
Tutaj ktoś bawił się w spawacza:
Nie mogę zdjąć dolnego pierścienia, powinien zejść?
Usunąłem lakier z jednej pokrywy schowka narzędziowego. Szukam jeszcze takiej prawej pokrywy.
W między czasie odebrałem pozwolenia czasowe a także tablice rejestracyjne od Rometów:
A następnie dowody rejestracyjne:
Zmienione dane w dowodzie:
Kupiłem także oryginalny silnik który był jako zapasowy w Romecie z Warki:
Tutaj już u mnie:
Posiadam oryginalną głowicę, jej zdjęcie jest w tym temacie. Silnik powędruje do Rometa z którego został wyjęty.
Jestem jeszcze na etapie poszukiwań potrzebnych części. Następnym etapem będzie piaskowanie.
Mile są widziane komentarze