W końcu - renowację tego Rometa uważam za zakończoną
Dla porównania, stan przed:
I po:
Przed:
I po:
Przed:
I po:
Przed:
I po:
Więcej zdjęć:
https://www.fotosik.pl/u/xxSzatekxx/album/1753519
Wszystkie linki nasmarowane smarem sylikonowym, a łańcuch smarem CX-80 MOTO CHAIN.
Niestety, motorower ma też mankamenty, takie jak:
1. Zbyt nisko umieszczony przedni błotnik.
Nie wiem jak to się stało. Co prawda, były w nim zaspawywane otwory i wiercone nowe, ale sprawdzałem ich rozstaw i różnią się tylko minimalnie...
2. Lakier w miejscu numerów ramy po poprawkach - lakiernik zalał numery.
3. Dziurka w baku.
Wyszła na jaw, dopiero po zalaniu paliwa. Znajduje się w miejscu spawu jego tylnego mocowania (wypaliła się od ponownego spawania). Zaklejona specjalnym kitem K2 Mega Tank.
4. Malutkie dziurki w tłumiku powstałe po jego chromowaniu - zaklejone klejem do tłumików.
5. Gdzieniegdzie są ubytki lakieru.
6. Gaszenie działa tylko w pewnym położeniu stacyjki.
Stacyjka jest oryginalna, po renowacji. Z pozycją świateł nie ma problemu.
7. Delikatnie cieknący olej spod wałka pośredniego.
Wszystko jest teoretycznie tak jak ma być, a jednak cieknie. Dałem nawet podkładkę fibrową pod zabezpieczenie nakrętki wałka - nie pomogło.
No i na koniec filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=hadiNGRknEI
Pozostało mi go jeszcze zarejestrować na zabytek i (mam nadzieję) sprzedać
Na razie tyle, pozdro.