25-02-2017, 17:10:11
25-02-2017, 17:10:11
25-02-2017, 17:52:12
jak wyjełeś i zamontowałeś ramkę licznika?
25-02-2017, 18:21:02
Licznik ze zdjęcia wyżej nie jest mój, był wystawiony na Allegro.
Żeby zdjąć ramkę licznika, musisz ją delikatnie popodwadzać. Ja nie będę zakladał oryginalnej, tylko taką: http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1723 Będę ją musiał pozaginać
Żeby zdjąć ramkę licznika, musisz ją delikatnie popodwadzać. Ja nie będę zakladał oryginalnej, tylko taką: http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1723 Będę ją musiał pozaginać
25-02-2017, 20:41:01
tylko czym to zgiąć żeby niczego nie zepsuć?
25-02-2017, 21:05:54
Ostrożnie płaskim śrubokrętem
26-02-2017, 00:12:33
26-02-2017, 00:25:03
t3 nie istniały...
26-02-2017, 00:28:07
Patryku tak czytam posty w sprawie licznika i powiem ci tak, odnawiałem już parę liczników i nie ma fizycznej możliwości zagiąć ramki śrubokrętem. Do zaprasowania na nowo ramki potrzebowałbyś jakąś specjalną praskę ( ja z taką się nie spotkałem ) wszystkie nowe ramki montowałem na sylikon. Pozdrawiam
26-02-2017, 01:31:56
ApriliaMxByLaxa, Twój Romet to model 50-T-1 z 1979/80-go roku
Ładniej się zachował Nieoryginalny (z tego co widzę) jest tylko tłumik - powinien być taki jak w 50-T-1, jeszcze chromowany
50-T-3 był tylko prototypem, a 50-TS-1 to sportowa odmiana 50-T-1
pająk, dzięki za informację. Może właśnie zrobię sobie taką praskę? Zobaczymy
Użytkownik usunięty, wybiłem "klin" który jest w jego górnej części. W środku jest sprężyna z kulką
Ładniej się zachował Nieoryginalny (z tego co widzę) jest tylko tłumik - powinien być taki jak w 50-T-1, jeszcze chromowany
50-T-3 był tylko prototypem, a 50-TS-1 to sportowa odmiana 50-T-1
pająk, dzięki za informację. Może właśnie zrobię sobie taką praskę? Zobaczymy
Użytkownik usunięty, wybiłem "klin" który jest w jego górnej części. W środku jest sprężyna z kulką
11-03-2017, 12:58:25
Jednak taka linka sprzęgła jakiej potrzebuje, jest w sprzedaży, ale nie na gmoto.pl
Kupiłem taką od Linmot'u
Ślimak przed:
I po złożeniu:
Na zdjęciu brakuje filcowej uszczelki, która jest na wcześniejszych zdjęciach. Pierścień był wciskany na prasie - inaczej nie mogłem go zamontować. Zamiennik wałka niestety był inny i zastosowałem oryginalny. Niestety, przez przypadek korpus ułamał się przy wprasowywaniu - musiałem kupić, wypiaskować i ponownie wysłać inny do cynkowania.
Okładziny szczęk hamulcowych przed przyklejeniem:
Niestety, przykleiłem je na Distal. Próbowałem termoutwardzalnie na Hysofix 770-2, poprzez montaż szczęki i okładziny w specjalnie wykonanej formie, ale niestety nie wyszło. Po przyklejeniu i przed nitowaniem:
I po przynitowaniu:
Oczywiście wszystkie cztery sztuki są gotowe do montażu, wcześniej i tak trzeba było lekko podszlifować szczęki przy ich rozwieraku.
Plastikowe i metalowe elementy (brak klosza tylnej lampy) przed:
I po lakierowaniu:
Szary to RAL 7042.
Plastik: zmatowienie na mokro papierem 2500 -> podkład na plastik -> podkład akrylowy (w przypadku klosza tylnej lampy lakier bezbarwny) -> lakier akrylowy -> lakier akrylowy bezbarwny.
Metal: podkład epoksydowy -> podkład akrylowy -> lakier akrylowy -> lakier akrylowy bezbarwny.
Niestety, lakiernik zapomniał zaszpachlować przednią część puszki gaźnika
Tłumik szmerów ssania po skompletowaniu:
Korek zbiornika paliwa przed:
I po złożeniu:
Cylinder po szlifie:
Wał korbowy przed:
I po regeneracji:
Na szczęście, łożysko stopy korbowodu, sworzeń stopy korbowodu, korbowód i tulejka sworznia tłoka są jednak nowe i oryginalne. Okazało się, że 019 ma korbowód pod większy sworzeń stopy niż inne Dezamety.
Na razie tyle, pozdro
Kupiłem taką od Linmot'u
Ślimak przed:
I po złożeniu:
Na zdjęciu brakuje filcowej uszczelki, która jest na wcześniejszych zdjęciach. Pierścień był wciskany na prasie - inaczej nie mogłem go zamontować. Zamiennik wałka niestety był inny i zastosowałem oryginalny. Niestety, przez przypadek korpus ułamał się przy wprasowywaniu - musiałem kupić, wypiaskować i ponownie wysłać inny do cynkowania.
Okładziny szczęk hamulcowych przed przyklejeniem:
Niestety, przykleiłem je na Distal. Próbowałem termoutwardzalnie na Hysofix 770-2, poprzez montaż szczęki i okładziny w specjalnie wykonanej formie, ale niestety nie wyszło. Po przyklejeniu i przed nitowaniem:
I po przynitowaniu:
Oczywiście wszystkie cztery sztuki są gotowe do montażu, wcześniej i tak trzeba było lekko podszlifować szczęki przy ich rozwieraku.
Plastikowe i metalowe elementy (brak klosza tylnej lampy) przed:
I po lakierowaniu:
Szary to RAL 7042.
Plastik: zmatowienie na mokro papierem 2500 -> podkład na plastik -> podkład akrylowy (w przypadku klosza tylnej lampy lakier bezbarwny) -> lakier akrylowy -> lakier akrylowy bezbarwny.
Metal: podkład epoksydowy -> podkład akrylowy -> lakier akrylowy -> lakier akrylowy bezbarwny.
Niestety, lakiernik zapomniał zaszpachlować przednią część puszki gaźnika
Tłumik szmerów ssania po skompletowaniu:
Korek zbiornika paliwa przed:
I po złożeniu:
Cylinder po szlifie:
Wał korbowy przed:
I po regeneracji:
Na szczęście, łożysko stopy korbowodu, sworzeń stopy korbowodu, korbowód i tulejka sworznia tłoka są jednak nowe i oryginalne. Okazało się, że 019 ma korbowód pod większy sworzeń stopy niż inne Dezamety.
Na razie tyle, pozdro
11-03-2017, 13:18:22
Dzięki za pochwałę
O które dokładnie elementy Ci chodzi?
O które dokładnie elementy Ci chodzi?
11-03-2017, 15:04:54
Tak, to są podkładki pod uchwyty kierownicy
11-03-2017, 15:21:07
Co cię urzekło w Romecie 50-T-1. Znam wielu zapaleńców ogarow, Simsonòw, ale nasze rodzime Dezamety są często traktowane powierzchownie.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
11-03-2017, 15:25:22
ten sprzęt ma urok nie wiem czym się dziwisz Dziadku
11-03-2017, 15:52:46
Ja się nie dziwię od 7 roku życia chciałem mieć rometa 50-T-1. Też uważam, że na swój sposób jest on wyjątkowy bo w każdym roczniki dokonywano jakiś zmian. Znam osoby które zachwycają się ogara mi 200 czy Simson ami. I o ile Simsona bardzo polubiłem o tyle do ogara 200 nigdy nie potrafiłem się przekonać. Oba motorowery miałem w przeszłości. Często słyszałem opinie od właścicieli Jawek, że polskie Dezamety nie są tak samo niezawodne jak jawa 223. Jakoś ciężko mi się zgodzić z tą opinią.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka