Dzis po tym jak kw112 obliczył ile kasy wydał na paliwo od kupna ja tez sobie obliczyłem:
Dane:
od kupna ok. 1700km
Spalanie na 170km to 9l
Czyli 170km:9=18,8
To 1l=18km ---> 100km:18.8=5,5l
więc 5,5l=100km
licząc że cena paliwa które tankuje to 5,80zł
To 5,5l x 17=93,5l 17 bo 1700km:100=17
A więc 93,5 x 5,80=542,3zł
Za tyle to ja mam nowego SE Vivaz Pro
(05-12-2012 23:41:05)Tasiemiec napisał(a): [ -> ]Dzis po tym jak kw112 obliczył ile kasy wydał na paliwo od kupna ja tez sobie obliczyłem:
Dane:
od kupna ok. 1700km
Spalanie na 170km to 9l
Czyli 170km:9=18,8
To 1l=18km ---> 100km:18.8=5,5l
więc 5,5l=100km
licząc że cena paliwa które tankuje to 5,80zł
To 5,5l x 17=93,5l 17 bo 1700km:100=17
A więc 93,5 x 5,80=542,3zł
Za tyle to ja mam nowego SE Vivaz Pro
nooo teraz jaja sobie będziecie robić, ale przyznam udało mi się to liczenie
matjematik rośnie
Co daje to dodatkowe wyposażenie???
Poprawiło opływ powietrza
Kamerę tam przykręcam
e, dobry patent z tym korkiem
Korek Tomkowy także nie szkoda
Na razie nie mogę mojego znaleźć to jeżdżę z tym
Dziś (tj. 20 kwietnia 2013) Ogar dostał nowe oryginalne pierścienie, bo z dnia na dzień jeździł coraz gorzej, a w dwie osoby nie było mowy
10 zł za jeden pierścień, ale nie żałuję.
Żadnych szlifów, nowych tłoków nie robiłem/kupowałem. Cylinder jest w stanie idealnym tak jak tłok, tylko pierścienie za małe były.
jaka jest nakrętka kosza sprzęgłowego co się do wałku głównego przykręca bo tam jest mało miejsca i tam tę śrubkę to takim wąskim nasadem czy jak się odkręca ?
Zwykła nasadka 14 ((?) chyba) na dużą grzechotkę wbijasz młotkiem i dokręcasz/odkręcasz xD
Ogar, jeździ, śmiga jak głupi
. Coś więcej?
Aha, zapomniał bym. Ostatnio zatankowałem ponad 5l. zrobiłem koło 70km i już sucho
, To dużo ci żłopie, ja wlałem 5 L, zrobiłem 80 km, i mam jeszcze z 3 litry
, możę 2
, hehe.
A co do kosza no to wąska nasadka,
, te pierścienie to masz drogie 10 zł
Bo oryginalne czeskie? -.-