znając taśme to zaraz to zatrze
8 dyszek. Jako że długo czekałem paczka w powrotem szła do mnie w 1.5 dnia się poczta się postarała
Ogólnie to szału nie ma. Do czasu jak nie wpadnie tłok 1p nie ma się czym jarać.
Ale co jak co... kręci się ładnie
Tak, tak, wiem, dzwoni... to mocowanie tablicy jest luźne na nitach i dzwoni.
http://www.youtube.com/watch?v=xx_kYsThG...e=youtu.be
sikajcie ze szczęścia.
(03-10-2013 22:55:45)szopen45 napisał(a): [ -> ]znając taśme to zaraz to zatrze
Zabrzamiało tak jak bym coś kiedyś zatarł.
8 dyszek? Eee to tanio... Pokusiłbym się może kiedyś o coś takiego, ale znając mój silnik, to ... zostanę przy serii na powiedzmy 2 szlifie
Nie ten silnik i nie ten Ogar żeby to miało u Ciebie jeździć. I patrząc na to jak narzekasz na spalanie to nie radził bym. Bo zalałem 2l zrobiłem 10km i już susza prawie.
Okej, znaczy dziękuje bardzo
To nie na moją kieszeń, zdecydowanie
Będę jeździć nim okazjonalnie... Codziennie do szkoły pewnie xD
A tak poważnie to... Jest dobrze. Muszę tylko tego 1p poszukać i będzie szał ciał.
I teraz mógłbyś myśleć nad LPG
Nie. Szkoda tego silnika
Teraz szukać tego 1p.
Poskładać komara do kupy i będzie kasa na zrobienie czegoś większego
50/8 ? To nie wiem jak małe musza być tam okienka. Masz jakieś zdjęcia tego cyla ?
Gazowanie motoru jak już silnik jest na obrotach
spoko spoko
Jednak jakis gimb znalazl. 50/8 to plan byl. ale janusz powiedzial ze na 2p nie bedzie chodzic... wiec jegi decyzja troche to byla
i co z tego ze jikov?
no nie. ma dawke na serie i ma za malo
pobawie sie dzis i bedzie chodzic.
To 84' ? Może będzie lepiej szedł jak mój, bo miałem w pełni zablokowany i 50/4. Łożyska miały luzy, i ciągnął więcej oleju jak benzyny i szedł jakieś 75-80. kumpel obok chinolem miał 80, a ja go jeszcze obleciałem