20-01-2014, 01:43:18
20-01-2014, 12:57:29
Edytować już się nie da.
Także dziś od godziny 10;30 Chart się naprawia (instalacja) do jutra lub do środy.
Przyokazji zaskoczył mnie nagły atak lodu i same auto drapałem 30min... a iść po ulicy bez gleby było niemożliwością.
Niedługo będą zdjęcia nowe już działającego Charta
Przyokazji miałem okazję obejżec Charta Przyjaciela z Sieradza który się udzielał na forum, ale od ostatniego czasu ucichł (niestety bez silnika)
Także dziś od godziny 10;30 Chart się naprawia (instalacja) do jutra lub do środy.
Przyokazji zaskoczył mnie nagły atak lodu i same auto drapałem 30min... a iść po ulicy bez gleby było niemożliwością.
Niedługo będą zdjęcia nowe już działającego Charta
Przyokazji miałem okazję obejżec Charta Przyjaciela z Sieradza który się udzielał na forum, ale od ostatniego czasu ucichł (niestety bez silnika)
20-01-2014, 13:38:21
Norberta ? Co tam słychać
20-01-2014, 17:21:51
U Norberta wszystko wporzo myśli nad swapem ale skończy się pewnie jak zawsze, gadałem dziś też z Tomkiem bo mi charta robi (zrobił już ) i pokazał mi jego wsk
Charcidło czeka do odbioru drogo mnie to nie wyniosło lecz musze kupić akumulator
Charcidło czeka do odbioru drogo mnie to nie wyniosło lecz musze kupić akumulator
20-01-2014, 20:07:51
Tomek ogarnia te tematy
20-01-2014, 21:54:26
No więc tak.
-Gumy na lagi będą od jawy 350.
-Na lato akumulator nowy bo dwa padły.. (jeden był drugi załatwiony).
-i na lato zostaną przyklejone naklejki.
Prócz tego malowanie tłumika. i drobne poprawki ramy.
A między czasie porobimy coś że złomkiem przynajmniej troszkę
PS: Chart zostanie odebrany jak zejdzie lód lub będę miał transport.
-Gumy na lagi będą od jawy 350.
-Na lato akumulator nowy bo dwa padły.. (jeden był drugi załatwiony).
-i na lato zostaną przyklejone naklejki.
Prócz tego malowanie tłumika. i drobne poprawki ramy.
A między czasie porobimy coś że złomkiem przynajmniej troszkę
PS: Chart zostanie odebrany jak zejdzie lód lub będę miał transport.
21-01-2014, 21:38:12
Dziś byłem zobaczyć skończoną pracę. Lecz wyłapaliśmy błąd w którym teraz się nie zbyt orientujemy :/ a jest lodowato.
Wszystko chodzi jako tak prócz kierunków. Kierunki chodzą lecz są połączone z stopem i migają wraz że stopem. (chyba tylko lewe).
Ale to dokończymy już chyba jak będzie cieplej.
Długie/krótkie/stacyjka/wyłączenie silnika/Stop jest
Wszystko chodzi jako tak prócz kierunków. Kierunki chodzą lecz są połączone z stopem i migają wraz że stopem. (chyba tylko lewe).
Ale to dokończymy już chyba jak będzie cieplej.
Długie/krótkie/stacyjka/wyłączenie silnika/Stop jest
21-01-2014, 21:44:05
Naładuj akumulator
21-01-2014, 21:46:26
Sprawdzane było pod prostownikiem 6/12v
21-01-2014, 22:40:27
Winny akumulator, jest temu i rozdziel masę aby nie była razem ze stopem Też tak miałem i dałem przerywacz elektroniczny i problem znikł
23-01-2014, 12:45:47
Chart został odebrany dziś.
Stacyjka sprawdzona, gaszenie,swiatła,tylni.
Jeszcze kupić tylko akumulator, Dziś kilka bączków pokręciłem po lodzie itp
Niestety brakło mi ciepła w dłoniach by zrobić parę zdjęć :/ (do tej pory mi zimno )
Stacyjka sprawdzona, gaszenie,swiatła,tylni.
Jeszcze kupić tylko akumulator, Dziś kilka bączków pokręciłem po lodzie itp
Niestety brakło mi ciepła w dłoniach by zrobić parę zdjęć :/ (do tej pory mi zimno )
02-02-2014, 01:27:25
charcik póki co odpoczywa i ty też xd weż załóż org EMCEKA i nagraj film jak pracuje ten twój egzemplarz bo jestem ciekawy jak to bedzie działać znając cb to zrobisz z tego super maszyne.
02-02-2014, 13:52:00
Matinku tak właśnie, narazie nie widać na forum by się coś działo ale tak nie jest, być może będzie ciekawie. Dziś wracam i będę chciał charta najprawdopodobniej w środę odwiedzić.
Przy okazji robie fajne interesy no i czekam tylko na ciepełko i kończymy go. Ten egzemplarz będzie akurat bardziej na ubogo bo malowanie dopiero na następny sezon, ale zamierzam go równie dobrze dopieścić
Przy okazji robie fajne interesy no i czekam tylko na ciepełko i kończymy go. Ten egzemplarz będzie akurat bardziej na ubogo bo malowanie dopiero na następny sezon, ale zamierzam go równie dobrze dopieścić
07-02-2014, 22:28:08
Małe odświeżenie.
Chart ma się dobrze i dziś zrobił mi miłą niespodziankę
Wybrałem się na "chama" Chartem w długą (może miało tutaj to że odpocząć i spier.. z znanych mi terenów).
Tak więc przyszedłem na działkę, Otworzyłem *Garaż (*Czytaj: Szopkę) wyciągłem odstawiłem na bok.. Poszedłem zagotować wodę zmieniłem wężyk paliwa. i w długą.. Z powodu roztopu który nie dawno nastał, a jezdzę głównie po lesie, droga była cała w błocie, no cóż jedynka i powoli jedziemy.. Wyjechałem na główną (koniec lasu) i pojechałem.. Zaczeło się robić ciemno. Udało mi się sprawdzić światła i te 6v nie jest takie złe Brak mi jedynie było kierunków :/
Zrobiłem Chartem dziś koło 30-40km bez zająknięcia. Prawie.
Prawie ponieważ na ciepłym silniku gaśnie, i ciężko pali z kopniaka w ogóle praktycznie. Ale chyba wiem co z tym zrobić.
Oraz mam problem z jedynką.. Ponieważ gdy staje wrzuce luz i daje na jedynkę do wchodzi dwójka nie ma siły wrócić.. czasem jest tak ze na dwójce się zablokuje i ani w góre ani w dół :/ Poradzi ktoś coś?
Niedługo jest szansa że będzie garaż, a wtedy robota w charcie zwiększy się o 90%, teraz mam ciężko się tam dostać i głównie chodzi o czas.
Kupić:
- Akumulator
-Gumy na Lagi
- lapkę kierwonicy (jedna ułamana delikatnie)
- Pomalować tłumik.. i go naprawić (ma dziwny dzwięk taki bassowy nie wiem dlaczego :/ )
I będę myślał nad malowaniem baku oraz boczków na biało, bo to teraz to podkład, + przyokazji prysnąć rame w niektórych miejsach (puki co tylko tak).
Poza tym Koliber podsunął mi pomyśl co do kierunków i rozejrzę się nad takim usprawieniem
Jest 5 zdjęć niestety niskiej jakości :/
http://plus.google.com/photos/1084319053...7726204017
Chart ma się dobrze i dziś zrobił mi miłą niespodziankę
Wybrałem się na "chama" Chartem w długą (może miało tutaj to że odpocząć i spier.. z znanych mi terenów).
Tak więc przyszedłem na działkę, Otworzyłem *Garaż (*Czytaj: Szopkę) wyciągłem odstawiłem na bok.. Poszedłem zagotować wodę zmieniłem wężyk paliwa. i w długą.. Z powodu roztopu który nie dawno nastał, a jezdzę głównie po lesie, droga była cała w błocie, no cóż jedynka i powoli jedziemy.. Wyjechałem na główną (koniec lasu) i pojechałem.. Zaczeło się robić ciemno. Udało mi się sprawdzić światła i te 6v nie jest takie złe Brak mi jedynie było kierunków :/
Zrobiłem Chartem dziś koło 30-40km bez zająknięcia. Prawie.
Prawie ponieważ na ciepłym silniku gaśnie, i ciężko pali z kopniaka w ogóle praktycznie. Ale chyba wiem co z tym zrobić.
Oraz mam problem z jedynką.. Ponieważ gdy staje wrzuce luz i daje na jedynkę do wchodzi dwójka nie ma siły wrócić.. czasem jest tak ze na dwójce się zablokuje i ani w góre ani w dół :/ Poradzi ktoś coś?
Niedługo jest szansa że będzie garaż, a wtedy robota w charcie zwiększy się o 90%, teraz mam ciężko się tam dostać i głównie chodzi o czas.
Kupić:
- Akumulator
-Gumy na Lagi
- lapkę kierwonicy (jedna ułamana delikatnie)
- Pomalować tłumik.. i go naprawić (ma dziwny dzwięk taki bassowy nie wiem dlaczego :/ )
I będę myślał nad malowaniem baku oraz boczków na biało, bo to teraz to podkład, + przyokazji prysnąć rame w niektórych miejsach (puki co tylko tak).
Poza tym Koliber podsunął mi pomyśl co do kierunków i rozejrzę się nad takim usprawieniem
Jest 5 zdjęć niestety niskiej jakości :/
http://plus.google.com/photos/1084319053...7726204017
07-02-2014, 22:32:32
Regulowałeś biegi? Jak nie to spróbuj może pomoże, przy okazji zerknij w jakim stanie jest kosa