Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart - Kokosek!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
W lewo w Charcie [027], w prawo w 023. W poprzednim poście pomyliły mi się kierunki. Wiem jednak na pewno, że oba silniki kręcą wałem w inną stronę podczas pracy i nawet przed chwilą sprawdziłem to w zwolnionym tempie na swoich starych filmach z odpalania 023 i 027, aby sobie przypomnieć jak to było z kierunkami pracy ;P
Spoko spoko, ja wiem jak w Charcie, bo mam ten silnik w pokoju aktualnie, nawet w żółtej książce jest napisane. Z 023 i podobnymi dawno nie miałem do czynienia Tongue
Panowie zaglądałem niedawno do charta załozyłem gażnik gmf13 w celu sprawdzenia, no i zaczął sobie strzelać z rury ale jako takiego załapania(wybuchu mieszanki) słychać nie było.

Następnie przypomniało mi się że klin jak patrzyłem był scięty (potem pojechałem do szpitala i o nim zapomniałem) no i przypomniało mi się w domu w tym samym dniu...
Dziękuje za napisanie jak ustawić zapłon bo to mi się bardzo przyda Smile

Myślę że jak wyzdrowieje już powinien zacząć prykać Tongue

A co do gażnika właśnie szukam jakiegoś poradnika
Chart Dziś został odpalony Tongue (złapał z 1 kopa Tongue ) niestety nie na długo ponieważ po wymianie klina magneto nie chciało ładnie dojść a gdy już doszło znów podkładka nie chciała podejść i włożyłem bez podkładki. Pochodził z 10s dość ładnie a następnie klin ścieło a magneto się odkreciło.

Także teraz został
-Licznik
-Gażnik
-Naklejki

I Chart Śmiga no i chyba będę musiał zakupić akumulator jaki byście polecili? (6v)
serwisowałeś gaźnik tak jak w poradniku? Czy jeszcze przy nim nic nie robiłeś.
Polecam wyciąć blaszkę z puszki i wpasować w stożek magneta, klin wpasować w rowek na wale i w magnecie skręcić z podkładką i nie zetnie klinu już nigdy :F
Gażnika nie serwisowałem zrobię to po świętach.

Klin muszę doszlifować ponieważ ciężkawo coś magneto wchodziło poza tym odskoczyła ta śruba.. (nie mogłem załapać śrubą jak była sprężynująca)
Kwestia teraz by pojechać i dokończyć bo mnie czas gania jak...

No i muszę pożyczyć od kogoś lutownice bo jeden kabelek mi odpadł :/ od świateł no i ten akumulator :/

Cieszę się narazie że go przynajmiej tak sprawdziłem że odpalił i chwile pochodził Tongue
bo kliny to taki pic ze jest uniwersalny do rometa a jakims cudem nie pasuje, ja u siebie tez pilowalem troche Big Grin
dokładnie Tongue
Wiem że w Święta nie wypada, lecz z powodu tego iż był czas pojechałem na działkę zrobić klin i odpalić Charta!. Jednak Święta mają coś w Sobie i Chart dziś pykał!
O to filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=c8hLmjnTf...e=youtu.be
Wolne Obroty:
http://www.youtube.com/watch?v=W5FrmfhlV8E
Przejazd:
http://www.youtube.com/watch?v=3z0mwcfmXIA

Muszę przyznać to ma moc Smile Podrywa przednie koło itd. Oczywiście jak by nie było dziś miałem swojego pierwszego szlifa na Charcie! Tongue Rozpędziłem się i na zakrętach nie wyrobiłem miałem wybór albo trawa bokiem albo płot.. Także Tongue Ale na szczęście nic się nie stało mi ani Chartowi.

Także teraz po świętach dojdą naklejki i zapewne akumulator..

Jeżeli ktoś by mi mógł jeszcze powiedzieć: Jak mogę wyregulować biegi? i jak one chodzą? gdzie co jest.. Skrzynia mi warczy czasem jak wrzucam bieg.. :/
Aby wyregulować biegi to musisz zdjąć pokrywę gdzie masz sprzęgło i na konkurencji jest poradnik ze zdjęciami z epoki jak się reguluje biegi :F
PS. Słabo na obroty Ci wchodzi i nisko się kręci, sprawdz świecę i wyreguluj zapłon Big Grin Gaźnik masz do du** :F
że nisko się kręci zauważyłem, ale że słabo wchodzi na obroty? loo zapłon wyreguluję jak się nauczę Tongue Gażnik będzie 14MC jak go z serwisuję
(Gdybyś mógł podaj mi ten link bo szukałem ale coś znaleść nie mogę :/ )
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=18269 z tym że słabo wchodzi to naprawdę Ci mówię ja lekko odkręciłem manetkę a on jak szatan wkręcał się Smile
(25-12-2013 16:53:55)stqc napisał(a): [ -> ]Aby wyregulować biegi to musisz zdjąć pokrywę gdzie masz sprzęgło i na konkurencji jest poradnik ze zdjęciami z epoki jak się reguluje biegi :F
PS. Słabo na obroty Ci wchodzi i nisko się kręci, sprawdz świecę i wyreguluj zapłon Big Grin Gaźnik masz do du** :F

|"Aby wyregulować biegi to musisz zdjąć pokrywę gdzie masz sprzęgło i na konkurencji jest poradnik ze zdjęciami z epoki jak się reguluje biegi :F"

Tego odszukać nie mogę!
Sprecyzuj swoje pytanie o regulację biegów, a nie piszesz że musisz czyścić gaźnik prosisz o link o niewiadomo jaki, lecz się domyśliłem że o gaźnik bo piszesz o gaźniku, a chcesz link do regulacji biegów ^^
No na obroty to wbija się tak sobie. Niskie ma ładne. Basowy pomruk ma. Tak troszkę dziwnie.Big Grin Kopkę to masz boską :F.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Przekierowanie