Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart - Kokosek!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Silnik jest już rozpołowiony.. Niestety wieści dobrych nie ma.
Kartery nadają się co najwyżej na złom. Komora korbowa ma dziurę to znaczy po lekkim nacisnięciu na dany punkt kawałek po prostu odpał. Dodatkowo kilka ran w postaci rys dość grubych.

Wał Wał jest dobry jedynie co to korba dostała w dupę.. Jakby hmm postanowiła pozbyć pare mm z lewej strony Tongue

Skrzynia jest w bd stanie, jeden simmering okazał się ostro wadliwy nomalnie olej se z niego ciekł.
Sprzegło też jeszcze posłuży.

Zdjęcia wieczorkiem Smile
(26-05-2014 18:39:03)kokosek napisał(a): [ -> ]Skrzynia jest w bd stanie

A widziałeś kiedyś rozwalone tryby w charcie? krejzi
złamaną jedynkę widziałem Tongue

Co polecicie pro po tych karterów bo spawać racczej nie ma sensu? a nowe/uzywane ile?
łoo to nie tylko mnie trafił syndrom spieprzonych karterów
Korba Big Grin trzeba się dobrze przyjrzeć :F

Korba chciała się odchudzić pare mm "Ala Tiung"



Mój Cudowny Karter...

Piękna korba. Dziura też Big Grin
(26-05-2014 21:08:12)kw112 napisał(a): [ -> ]A widziałeś kiedyś rozwalone tryby w charcie? krejzi
Ja widziałem kilka. Skrzynia w Charcie jest bardzo mocna, to fakt, ale nie jest niezniszczalna.
No więc tak..
Robie sobie takie małe przeliczenie.

Wał: Regeneracja + Korba (31zł+przesyłka 10zł=41zł + regeneracja ok 50zł =Zaokrąglenie 100zł)
Cylinder: Szlif+Tłok+50/4=200zł(w zaokrągleniu)
Simmeringi 40zł (Corteco)
Łożyska: 180?zł myślę o SKF,Koyo.
Uszczelki silnika: ok 20zł

Suma:240+300=540zł.


(- wał korbowy - 6204 - 2 - luz C3
-na wałek główny :
od strony zapłonu - 6201 - 1
od strony sprzęgła - 6203 - 1

- na wałek zdawczy:
od strony zębatki - 6303 - 1
od strony sprzęgła - 6201 1
-łożysko na wodzik- 6000-1

wał - 20x47x7 -2
wałek zdawczy - 25x47x7
kosa zmiany biegów - 12x22x7)
koyo to mają te teflonowo-plastikowe koszyki więc to jest nie dobre lepiej na metalowym koszyku łożysko i oprócz SKF są jeszcze łożyska firmy FAG wcale nie gorsze
Jeśli kartery nie powyszczerbiane w innych miejscach i sprawne mają gwinty to bym kupił alumwelda i to naprawiał, co to jest Big Grin
Co do korby, to musiała mieć w ch*j luzu na boki skoro tak tarła, również na tulejce sworznia, do tego pewnie jest krzywa.
Ha ha luz korba ma co jedynie montazowy :* tulejka sworznia nie wiem została w garażu tłok mam przy sobie Tongue
Charcik jak na razie otrzymał inne serduszko, tylko ten silnik jest dziwny dodam mu gazu bardzo reaguje a zaraz wolno schodzi z nich.
Ale za to biegi chodzą jak maselko
(31-05-2014 22:19:49)kokosek napisał(a): [ -> ]Charcik jak na razie otrzymał inne serduszko, tylko ten silnik jest dziwny dodam mu gazu bardzo reaguje a zaraz wolno schodzi z nich.
Ale za to biegi chodzą jak maselko

Jaki to gaźnik? Albo silnik dostaje gdzieś lewe, albo gaźnik musisz wyregulować.
Gaźnik 14mc ten ci zawsze był w poprzednim silniku. Głowica jest dokręcona. Jakby miał lewe to by miał moc? Bo mocniejszy jest nawet chyba niż poprzedni silnik
Jak ma lewe może mieć moc, ale też może jej nie być, może nie schodzić z obrotów, a może się dusić przy wchodzeniu. Lewe powietrze jest takie, że każdy objaw na nim może byćBig Grin Sprawdź te lewe pod cylindrem i na króćcu z obu stron.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Przekierowanie