(25-04-2014 00:36:42)kokosek napisał(a): [ -> ]Obrotomierz to pół biedy na to przyjdzie i czas, na razie jakąś fajną półkę podłapać
obrotek od fiata podpasujesz , półki idzie zawsze przerobić ze szfaba, mz bądz zrobić samemu
Myślałem robić to po malowaniu, Podoba mi się półka Patryka
Pożyjemy zobaczymy.
Jak coś się trafi
będę polował teraz na złomie na jakiegoś obrotka z fiata, poldka zobaczymy
Napisałeś smar, skalpel przytaknął, a przeciętny ktoś posmarowałby łt 43 i mówił, że tak wyczytał na forum, więc skończmy już tą bezsensowną dyskusję
ten trupiarski simson comfort to aż szkoda że nie miał dokumentów
Trup czy nie trup to może być dobry interes mało o nim na Polsce informacji
Chart dziś dostał nowy klosz tamten był cały podziurawiony, Oraz została wyjęta blokada kierownicy.. Prawdopodobnie coś blokuje kanalik. i nie mam pomysłu jak go przed tkać jakieś pomysły?
Licznik minął się z 300km i leci, przy okazji zatankowałem
Przedni hamulec (linka) i jadę na przegląd
350km, brzydka pogoda 50km w jednym dniu.
Założyłem lewe lusterko, pozostała linka i zastanawiam się nad kuferkiem(kask).
Brak internetu sprawia że mało pisze.
Chart został wypastowany pasta tempo, zastanawiam się czy by tego samego nie zrobić z silnikiem ale i tak zaraz będzie brudny.
Charcik dostał jedno nowe "paczydelko" mianowicie kierunek. Tamten był uszkodzony i od stawał. Ten jest oryginalny z oryginalną żarówka
Poza tym wyczyscilem, śruby po dokręcalem.
Brak przedniej linki, i blokady kierownicy.
Zatankowany do pełna
licznik minął już 420km
Ciekawie się zapowiada. Od czerwca zaczynam prawo jazdy a1, niestety na moto będę czekał także chart będzie moim pojazdem codziennym, po prawku zamierzam się wziąść za silnik zapłon itd itp. A malowanie będzie na nowy sezon jednak ponieważ teraz z wszystkim nie dam rady
Wiec tak. Okazało się że śrubki od gaźnika się luzowaly co jakiś czas i lapal lewe.. Zaraz po tym zabiegu pojechałem na przegląd. Przegląd zdał bardzo ładnie, w zasadzie to sprawdzili tylko numery
kierunki klakson. Jedynie do kierunków się przyczepil powiedział aby rękę wystawiać.
Przegląd 52zl ubezpieczenie 92zl
No i pierwsza przejazdzka po mieście niestety bez zdjęć
Nie było czasu na zdjęcia, trzeba było przed policją uciekać
Blokada Kierownicy zrobiona.. Nie wiem jakim cudem, ale trzpień oryginalny!! (blokady kierownicy) był jakby za długi.. co śmieszniejsze w innej ramie działał.. (jeszcze w oryginale) oraz w tej ramie kiedyś tez działał.
Po skróceniu Dremlem, Blokada działa jak ulał
na tyle dobrze.
Problem jeszcze jeden się pojawił. Kierunki lewe mi padły, prawe chodzą w porządku. Czego to może być wina?
Oraz jaki olej polecacie do Mieszanki? (jakiś na bogato, nie Mixol).
Masa pewnie nie łączy, albo coś się z przełącznikiem stało.
(16-05-2014 23:21:04)kokosek napisał(a): [ -> ]Oraz jaki olej polecacie do Mieszanki? (jakiś na bogato, nie Mixol).
Ten temat był poruszany miliony razy na tym forum... Na bogato - Motul
Mogę polecić Ci olej Xado 2t Atomic Oil, ponieważ poza tym, że jest olejem wysokiej klasy, to jeszcze ma pewne właściwości wydłużające żywotność silnika. Pisałem już o tym na tym forum, więc na tym zakończę.
Możesz spróbować Mobil extra 2T polecam go bo na nim jeżdzę
Również dobry jest Castrol 2T
ja tam mogę zalecić ponoć najlepszy polski olej platinum moto 2t bardzo dobry