Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart - Kokosek!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Big Grin króciec w takim razie bo głowica na 99% ok (chociaż nie wiem czy uszczelka jest :F ) na początku myślałem że głowica i to lewe a potem po dokręceniu pomyślałem że taki silnik Tongue bo jak zauważyłem to żadnych silników nie ustawi się tak samo..
Ale co głowica? Uszczelka pod głowicą nie ma nic do gadania, kiedy mowa o lewym. Uszczelka pod cylindrem może być walnięta.
się zobaczy, nie wiem kiedy tam teraz będę. Szkoła itd.. wypadało by zdać, Króciec tak myślę a jak nie to rozbierzemy zobaczymy.

Tamte kartery jednak spawał będę i złożę to jakoś do "kupy".
Dobry wybór, co do objawów, po sprawdzeniu szczelności lub przed zwiększ mu dawkę paliwa (iglica wyżej lub większa dysza)
14MC nie ma czegoś takiego jak zwiększenie dawki paliwa, mógłbym jedynie chyba dyszę a w zasadzie rozpylacz którego nie podpasuję.
(01-06-2014 23:45:00)kokosek napisał(a): [ -> ]14MC nie ma czegoś takiego jak zwiększenie dawki paliwa, mógłbym jedynie chyba dyszę a w zasadzie rozpylacz którego nie podpasuję.

podnieś iglicę.
A nie ma regulacji wysokości iglicy? Przecież napisałem iglica lub dysza jeśli po wszystkim będzie nie tak, podnosząc iglice zwiększasz dawkę paliwa, tak jakbyś minimalnie większą dyszę włożył.
Iglica w 14MC jest scalona na stałe razem z przepustnicą. Nie ma możlwiości regulacji za jej pomocą.
okuwa Zostaje liczyć, że będzie śmigał po uszczelnieniu.
No tak ale np wolne trzyma, dziwne to. Big Grin
Dziś zobaczę a jak nie to wstawię filmik jak to chodzi
Jednak to króciec, tak jak myślałem. Jedna szpilka z lewej strony musi być widocznie wyrobiona (gwint cylindra) ponieważ wykręciłem tę szpilkę a pózniej sama wyszła....

Macie jakiś pomysł jak by to zrobić dobrze? i bez może narzynki? (gwintownika)
To raczej się wyklucza, ale jest jedna możliwość, dobry dwuskładnik, wkręcić szpilkę na klej, poczekać aż się utwardzi i wtedy montować króciec.
(04-06-2014 18:40:23)Patryk82 napisał(a): [ -> ]To raczej się wyklucza, ale jest jedna możliwość, dobry dwuskładnik, wkręcić szpilkę na klej, poczekać aż się utwardzi i wtedy montować króciec.

To jest chwilowe rozwiązanie. Najlepiej nie kombinować i przegwintować.
Wiem ze czeka mnie w każdym razie zdemontowanie silnika, ileś razy to robiłem Tongue głupi byłem ze się wcześniej nie kaplem,
Oby dobrze jedzil po uszczelnieniu Smile

Gwintowniki musze stosować, tam będzie m6? To na m8 gwintowac?
Mógłbyś spróbować z M7, ale to ciężko dostać raczej, z M8 przy króćcu też nie będzie kolorowo, bo tam mało miejsca masz na nakrętkę, ale kombinuj ;P
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Przekierowanie