Lepiej nie sprzedawać tego Ogara tylko uzbierać więcej pieniędzy i kupić sobie jakiegoś Komarka !
Simson za grosze. Wiem, że jest cyl przerysowany. Pali jeździ ale jest słaby. Wszystko na białej blasze papiery wszystko jest.
Ogar zostaje i to jest postanowione. Bd kasa to się nim zajmę. Właściciel wróci to pójdę go pooglądać.
A kadet idzie na części na sprzedaż.
Ile byś sobie życzył za chromowany błotnik od Kadeta?
Michał a ile proponujesz ?? 25 zł by ci odpowiadało ? Podam ci nr gg na PW na pewno się dogadamy
Powoli zaczynam przygotowanie do sezonu. Dzisiaj przeczyściłem kolanko tłumik dziurawy we wszystkie strony
Nie wiem czemu dzisiaj kopcił na biało Przy gazówa a z tyłu biało. Zastanawiam się nad malowaniem czy bd malował na 75% tak. Przy silniku trzeba bd coś dłubiąć.
Fotek nie mam trochę błoto i nie ma jak porobić. Przejechałem się może z 5km i wróciłem do domu. Idzie nawet fajnie ale jak dla mnie jest już za słaby
Ps. Przepraszam, że post pod postem.
No to czekamy na fotki widze ze masz wahania co do malowania ja też tak mam ;/
Po dzisiejszych oględzinach to rdzy jest dużo
Czyli kwalifikuje się do ponownego malowanka. Tylko ciekawi mnie dlaczego on ma na biało kopcić
Może dlatego że myłem go w ropie ???
Na początku kopcił na lekko niebieskawo. Wykręciłem kolanko i tłumik w celu wyczyszczenia i uszczelnienia. Dałem jakąś podkładkę ale ta zaraz się rozleciała na łączeniu tłumik kolanko i po przygazówie kopci na białooo
Do prostowania stopki na których stoi. Parę części muszę dokupić. Oraz papier ścierny i wodny. Do matowania jaki papier wodny użyć ?? Bo używałem do kadeta jakiś 250p
i wyszło jak wyszło. Ogara chcę zrobić bardzo dobrze aby wyglądał jak nowy
To w końcu będzie malowanko?
Ja bym nie malował ! Szkoda oryginału
Malowanko pewnie bd tylko kiedy to nie wiem. Bd się rozglądał za WSK-ą bo z simka nici
A za jakim modelem się dokładnie rozglądasz ?
Ostatni wypust Wsk-i czyli rocznik 85 i za garbuską
Oba te sprzęty może bd miał. Ale nie bd zapeszał