(11-02-2012 23:54:38)Bartek napisał(a): [ -> ]W realu widać jego ubytki i nie doskonałości. Mój aparat tego nie umie pokazać. Trochę obdarty jest. A chciałbym aby wyglądał extra
powiem ci że wiem co to znaczy u mnie też tak jest na zdjęciach to jest piękny a w realu jest gorzej
Jak go dostałem to była igiełka
Lakier ideał jednak po 3 latach mojego użytkowania zaliczył dwa szlify ma trochę otarć. A ja jego nie bd przecież malował pędzlem czy sprejem tylko kompresorem albo oddam do lakiernika. Chcę idealnego wyglądu dla Ogara.
Lakiernik to wykona porządnie a sprayem to będzie lipa.
Ja umiem malować kompresorem. Więc to nie jest dla mnie przeszkoda. Sprajem nigdy! Bo to szajs wg mnie i szkoda kasy.
A czym tak ładnie wyczyściłeś chlapacze ?
Bartek, a pompke to dokupiłeś czy już miałeś ?
Pompkę znalazłem u dziadzia w garażu
Chlapacze wymyłem w gorącej wodzie a później na to czernidło i wyglądają jak nowe
Ale i tak chcę pełną pompkę w chromie
A jest gdzieś miejsce bez chromu ?
Ogi super
kolorek masz bardzo fajny
widze chromy w stanie idealnym jak u mnie
Chodzi mi oto trzymadło co się pompuje jest plastikowe. To czarne jest plastikowe :/
Chromy idealne
Na liczniku jest prawie 10 tyś przebiegu
Ale padł mi ślimak i nie chodzi licznik
A ja nie umiem naprawić tego ślimaka
Najlepiej kup nowy, fortuny to nie kosztuje. Albo używany ZMD
Bartek, a będziesz kupowł nową pompkę ?
Arek jeszcze nie wiem zostawię pewnie do Kadeta
Michał używany już miałem i pochodził jakieś 400km i podziękował. Trybiki mam tylko nie wiem jak ściągnąć tą czarną zawleczkę z tymi ciuczkami co wystają i wchodzą do koła.
Za chwilkę wrzucę dwa filmiki z dzisiejszej pracy silnika.
No to nowy tylko zostaje, nie wiem, czy ślimak da sie naprawić...
chłopaki ślimak da sie naprawić sam naprawiałem kiedyś koszt ok 25 zł bo kupuje sie cały srodek ale naszczęście jest metalowy i chodzi bardzo długo ja w drugim t-1 mam już ponad rok i jest git