Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 205 (1988r) Bartek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
YYY chyba każdemu się on podoba?Bo mi jak najbardziej Wink
Dziękuję za miłe słowa Wink
Ogar ma małe awarie a mianowicie nie działa klakson (nie wiem co mu jest jak trę prądowym o obudowę to iskry idą więc prąd jest) i nie działa mi tylna lampka. Założyłem nową żaróweczkę ale nie działa. Dodam, że żaróweczka jest dobra. Pewnie nie ma masy i dlatego nie działa:/ Przy okazji remontu położę nową instalację i powinno być ok Wink
Pytanie trochę z innej beczki ale chcę się upewnić czy dobrze to robię.
Dzisiaj z nudów i to co miałem w garażu postanowiłem podjąć się za matowanie lakieru. Znalazłem kawałek papieru wodnego 400 i rolkę papieru ściernego 250.
A oto zdjęcia:

Te ryski w niczym nie przeszkadzają ? Jak położę podkład to nie będzie tego widać ? Jak palcem przejeżdżałem to powierzchnia jest gładka. I poprawiłem to papierem wodnym 400.


Właśnie te ryski

I czy mogę tym papierem dalej matować ?
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi Wink
Ja tym matowałem i nic się nie stało Smile
Czyli mogę tym papierem dalej matować ? Bo mam tego bardzo dużo papieru więc bym dokupił papier wodny.
A te ryski niczym nie przeszkadzają ?
Do kładzenia pokładu możesz tym papierem matowić, ale jak będziesz motowić podkład prze lakierowaniem to papierem 1500.
Tak, możesz dalej matować i nic się nie stanie.
Dziękuję wam za odpowiedź. Bałem się że te ryski później zostaną na nowym lakierze a tego bym nie chciał. A te 1500 to papier wodny czy ścierny ?
Jeszcze raz popatrzyłem dobrze na zdjęcia i rysy wydają się głębokie, jak położysz podkład to możliwe że będzie je widać, więc będziesz musiał dobrze wyrównać podkład przed malowaniem. Jak matowisz to rób ruchy w różne strony, np. 3 ruchy góra dół, 3 prawo lewo, 3 ze skosa, 3 na okrągło, i tak cały czas.
Dziękuję za wyjaśnienieWink
I wtedy tego nie będzie ? Bo to jest stary błotnik więc tak sobie zobaczyłem jak to będzie wyglądać. Nie chcę żeby było widać mi te ryski bo później będzie to brzydko wyglądać.
Jak dobrze wyrównasz podkład to nie będzie widać. Ale dla pewności może lepiej użyć drobniejszego papieru? A będzie zdzierał stary lakier, czy tylko matowił ?
Miałem w planach zdarcie do gołej blachy. Tylko nie wiem czy będzie mi się chciało tak drzeć.
Drobniejszy będę musiał kupić bo nie mam. Mam jedynie dużą rolkę tego 250.
To jak będziesz matowił to najlepiej wodnym 1500
Bak chciałem do gołej blachy drzeć. A rama mogłaby być zmatowana. I później na to podkład i było by ok. Niby matowałem Kadeta ale na Ogara chcę zrobić własnymi siłami jak najlepiej. Wiem, że lepiej piaskowanie ale ja chcę włożyć swoją pracę w niego i się cieszyć efektem końcowym
Pięknie zapowiadał się ten dzionek. Umyłem Ogarka przepolerowałem go i zdążyłem zrobić jedną fotkę przed feralnym wydarzeniem. Niestety dzisiaj zaliczyłem szlifa nie z mojej winy. Jak skręcałem gość mi podjechał no i zahaczyłem i zaliczyłem szlifa.
Szkody to:
Rozwalona lampa lekko skrzywione podnóżki kierowcy i nie wiem jak z zawieszeniem.

Stoi sobie i czeka na przejażdżkę Wink

A to już po szlifie
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie