Chyba zamek na tłoku pękł
A cylinder cały ? Jeździło to do końca czy dopiero rozebrałeś jak wszystko padło ?
Jeździło, ale coś osłabł ostatnio i kręcił do połowy, może przez to
O dziwo na cylindrze nie ma ostrych rys, wygląda jak po normalnej eksploatacji.
Czas na tlok za więcej niż 10zl?
Nie, nie będzie od Hondy MBX na mało wysilanym 55/4. Nie chcę go jakoś przerabiać. Zostawię Binga i resztę w oryginale.
akurat bing nie jest gaźnikiem nadającym się na wyrzucenie w pierewszwj linii. a tłok od mb jest git. mam i polecam, nie spodziewałem się ze mój chart tak dobrze zniesie ten sezon.
A jak z osiągami, rozumiem, że na oryginalnym tłumiku i gaźniku BING? Ogólnie co się twoim zdaniem poprawiło.
Po co robić 50/4 żeby je zasilać bingiem?
55/4 dlatego gdyż nie mam innego dobrego cylindra a ten jest na 4 szlifie. Po drugie nie chcę tracić kasy na Almoty... Po trzecie chcę go zachować w jak największym oryginale.
Poczekaj, bo teraz nie ogarniam. Jak chcesz mieć w oryginale, to nie powinieneś mieć 50/4. Z resztą bing będzie za mały pod to moim zdaniem.
Koledze chyba chodziło o oryginalny ale wygląd i doskonale go rozumiem :-)
Jakbyś potrzebował to mam bardzo fajny tłok z Piaggio, oryginalny nowy na 40mm pasuje bez żadnych przeróbek do Rometa.
Jak cię to interesuje to pisz mi PW.
Kanilox - nie dzięki
Na razie nie.
Ananas - ja chcę zrobić 55/4 bez przeróbek wizualnych czy nawet silnikowych oprócz oczywiście innego tłoku i cylindra. Ogólnie chcę z niego zrobić w jak największym stopniu oryginał. Tylko zainwestowałbym w amortyzatory od Simsona Enduro Tyle że one są na śruby M8, s w Charcie jest M10.