Szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że w fabryce nieraz naklejali to jeszcze gorzej niż można sobie wyobrazić
Dzisiaj przyszły gumy na lagi oraz założyłem dętki i opony. Miałem też założyć koła do ramy ale miałem za dużo nauki :/ Koła niestety używane, ale jak je zjadę to kupię nowe. Bieżnik mają dobry.
Miażdży genitalia
Jakie plany wobec silnika ? Może jakiś secik ? np 70/4 myślałeś o tym ?
Jakiś krzywy on jest od tyłu
Niee, to wahacz tak lekko jest krzywy. Po za tym tutaj jeszcze nie jest koło porządnie przykrecone a co dopiero ustawione. Na starym wahaczu było o wiele gorzej
Z silnikiem to chciałbym jakieś większe coś ale niestety nie chcę cylindra od Simona a na org to ciężko trafić :/
Zwykłe 50/4 w Komarku (023) radziło sobie odczuwalnie lepiej, jak fabryczny. Można wtedy tym w miarę normalnie jeździć.
(12-02-2016 02:43:55)JGNZM napisał(a): [ -> ]Niee, to wahacz tak lekko jest krzywy. Po za tym tutaj jeszcze nie jest koło porządnie przykrecone a co dopiero ustawione. Na starym wahaczu było o wiele gorzej
Z silnikiem to chciałbym jakieś większe coś ale niestety nie chcę cylindra od Simona a na org to ciężko trafić :/
jeszcze masz do wyboru tulejowanie w oryginalnym ożebrowaniu.
sam się w sumie nad tym zastanawiałem ale wyszło na to, że nie chce problemów zafundowanych za duże pieniądze.
Tak, wiem, planuję zrobić 50/4.
Wygląda bardzo ładnie Charcik
Dobrze zrobione 50/4 odpowiednio zestrojone może naprawdę nieźle wyrwać z butów
Chart ma potencjał w tym silniku. Około 1988 mówili, że zmienią przełożenia na ostatnim biegu, bo jest za szybki. Ciekawe czy różnią się charty z początku produkcji a te z końca.