(13-02-2016 01:26:33)JGNZM napisał(a): [ -> ]Chart ma potencjał w tym silniku. Około 1988 mówili, że zmienią przełożenia na ostatnim biegu, bo jest za szybki. Ciekawe czy różnią się charty z początku produkcji a te z końca.
Też słyszałem tą historię od gościa który pracował na przełomie lat '80/'90 w krakowskim Polmozbycie. Więc faktycznie coś jest na rzeczy z tymi prototypowymi przełożeniami w skrzyni.
Ale ładnie Ci świeci żarówka z tyłu. U mnie to ledwo co widać w nocy. Jaką masz instalacje 6 czy 12v? Żarówka jakaś mocniejsza, firmowa?
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Żarówka zwykła 6V, Awina i tyle samo W co oryginalnie. Pewnie masz rozładowany akumulator albo słabą masę.
Akumulator ładowałem prostownikiem, także rozładowany nie jest. Posprawdzam jeszcze masy, pewnie to ich wina.
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Przez Ciebie się kompleksów nabawię na zlocie...
A tam, od razu kompleksów
Silnik słabizna, bo zwykła 50ccm
Nie widze dokładnie ale smaru w łożyskach nie może być.
Co ty gadasz, przecież to się zaraz wypłucze.
Na pierwszy rozruch musi być trochę smaru, głównie tu chodzi o łożyska na wale. Po za tym tutaj jest tyle smaru co dała fabryka, czyli prawie nic.
Wydmuchuje sie smar i smaruje olejem.
Nie wiem gdzieś to wyczytał. Nie po to zmienia się olej w trakcie docierania lub zaraz po nim...