Cześć,
Dzisiaj trochę zadbałem o detale.
Rano wpadłem do sklepu motoryzacyjnego po żarówki tył i przód, fajkę i świecę F-100.
Kupiłem też szlifierkę wielozadaniową z Bezdomki (czyt. Biedronki) i zamiast męczyć się z ręcznym czyszczeniem starej farby zrobiłem to w parę minut tymże wynalazkiem
W rzeczywistości wygląda to o wiele lepiej, w międzyczasie te ikonki przełączników pozaznaczam białą farbą (pisakiem do opom
).
Przy okazji złożyłem wydech, teraz powinien być cichszy
Tak powolutku idziemy z Charcikiem do przodu. W zimę na pewno będę malował ramę.
Założyłem też już pospawaną lagę prawą
Kto pracuje w rękawiczkach?
Może po prostu nie chce pobrudzić sobie rąk, zawsze trudno zmyć te smary i brud
Właśnie zauważyłam, że mam rangę technik (jestem w szoku) O_O
xD
Nie zaznaczaj oznaczeń pisakiem, tylko zedrzyj na nich farbę papierem ściernym.
Miałem 2 orginalne charty wiec sie wypowiem wsprawie twoich pytan
-stacyjka w twoim jest ma 90% nieorginalne
-gaźnik tez nierognial
Gaźnik jest oryginalny, więc nie wciskać kitu koledze.
A stacyjka? Na mocowanie w schowku pasuje jak ulał. A gaźnik jest 100% oryginał bo to Bing 14
Lakier wygląda bardzo średnio, z tego co widzę słabo przygotowana powierzchnia
Wiem, stwierdziłem teraz, że będę to jeszcze raz malował... Ale teraz to robiłem szczerze na sztukę, by jakoś wyglądał
Do dupy z taką robotą, sam robiłem tak przez całą zimę, a teraz zamiast w wakacje jeździć to poprawiam
W zimę ja właśnie planuję porządnie to zrobić
Praktycznie od końca listopada do marca chart będzie pewnie rozebrany i naprawiany po poprzednich właścicielach
Cześć,
Charta zalewa jak się rozgrzeje... Macie jakieś pomysły? Chyba kupię mniejsze dysze i tu kieruję pytanie do was - czy ktoś ma na sprzedaż gaźnik BING 14 na części?
Albo jak go ewentualnie wyregulować - iglica jest najniżej jak się da.
Jak zmniejszyć poziom paliwa?
Może zaworek jest już zużyty i puszcza za dużo paliwa do komory pływaka ? Warto spróbować jeszcze podgiąć do góry delikatnie blaszkę pływaka aby zmniejszyć poziom paliwa.
Poprzedni właściciele ten gaźnik chyba traktowali widłami, młotkami i kamieniami... Po prostu jego tu już nie powinno być. Ma w okolicach komory pływakowej dwa ubytki. Najlepiej by było gdybym kupił całego binga.
Cześć,
Wróciłem z wakacji to i wziąłem się chociaż lekko za Charta, pobawiłem się delikatnie z blaszką. Jest git, nie zalewa go już. Jedyna awaria dzisiaj to brak paliwa
Jakoś powoli remont idzie do przodu, błotnik już jest do odebrania z spawania.
Jeszcze muszę różne szczegóły dopracować, typu tylny wahacz wymienić lub naprawić, kupić klosz tylny itp.
Pozwoliłem sobie podkraść pomysł z siatką na zbiorniku od MrF4k