W głowicy pewnie puścił oring olejowy, polecam wkładać je na smarze, lubią wypaść przy składaniu i później się dzieją takie cuda. A do pręta hamulca zawleczka 2,5 mm powinna zdać egzamin wraz z podkładką 6 mm.
O___O'
ŁAAADNIE wydmuchnęło uszczelkę X____x...
A te oringi o kwadratowym przekroju to nowe dy dała?
Ja zakladalem o okraglym przekroju, które troszkę wystają nad uszczelke, ale nie za grube bo wsliznie sie do kanału.
Po prostu kupić komplet razem z uszczelką, z 8 zł będzie
Kurde to trzy browarki za yo będą jak się ma butelki na wymianę, a oringi po 20groszy
seler1500 napisał(a):Po prostu kupić komplet razem z uszczelką, z 8 zł będzie
Gdzie tak tanio??
Chyba że chodzi tylko o te dwie rzeczy, a nie komplet wszystkich uszczelek
Czemu wydawał się dla Ciebie lepszy? Byl wyższy, twardszy, czy ciaśniej sie tulejki trzymal?
Bo ma metal w środku i bardziej pasował w otwór. Muszę poszukać identycznego na zapas. Poza tym chciałam też zmienić zębatkę zdawczą na 15 zębową. Ostatnio ją zamówiłam, odpakowuję... Chwila, ona ma 14 zębów
wtf. Po co mi taka jak oryginalna. Napisałam do sprzedawcy czy wymieni na 16 zębów
Albo mi się wydaje albo 110 lepiej się zbiera od 125
Chyba, że ma na to wpływ większy rozmiar kół (18) i inne zębatki napędowe