Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Co ja zrobiłam - kupiłam Ogara...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Druga szpilka nie wytrzymała presji i powiedziała dość sad Także tłumik nie ma się na czym już trzymać Dodgy Moto położyłam na boku, by było dojście żeby wywiercić nowe otwory, wszystko ładnie pięknie... Do czasu... Wiertło się omsknęło i wyszło krzywo Facepalm2 Eeeeech. Spróbuję zamocować go na stalowej lince wokół cylindra :F
wymień głowice najlepiej Wink
Ooo, a już się bałem, że usterki się skończyły.
stqc napisał(a):wymień głowice najlepiej Wink
Hmm 150 zł za nową głowicę lub 50 zł za wykonanie otworów i nagwintowanie w zakładzie. Wybór jest prosty :F

A tu takie porównanie głowicy 125 z głowicą 110:




A tu porównanie cylindrów, kształt prawie taki sam. Tylko w 125 żeberka są pionowo, a w 110 poziomo, nie mierzyłam też średnicy, jakoś wypadło z głowy :F przy okazji zmierzę.




Głowica 125 do cylindra 110 (107 ccm)? Czemu nie, wszystko plug&play.



Potem bez problemu dopasowałam głowicę 125 do cylindra 49 ccm krejzi Ale to już nie wyglądało lol2
Te silniki z natury nie są jakieś urodziwe więc średnio im to szkodzi Wink ale oczywiście szacun za porównanie, takich materiałów nigdy za wiele. Ale czy nie lepiej kupić nowy silnik 125cc? Tzn. pytam właśnie o to czy to się opłaca, czy są korzyści, czy zmieniając "górę" wychodzi na to samo?
Jorginsson napisał(a):Ale czy nie lepiej kupić nowy silnik 125cc? Tzn. pytam właśnie o to czy to się opłaca, czy są korzyści, czy zmieniając "górę" wychodzi na to samo?
Nie wiem o co pytasz xD Bo przecież mam sprawny silnik 125 tylko te nieszczęsne szpilki mocowania tłumika się urwały.

Jutro zamierzam sprawdzić czy jak założę głowicę ze 110 to odpali best tylko nie wiem czy zębatka rozrządu się zmieści w głowicę...
To ja nie w tą stronę przeczytałem facepalm ale tak coś czułem...
No ale już w takim razie w temacie, to jak porównuję sobie te zdjęcia - może być krucho z tą zębatką. Przynajmniej jak na moje oko gniazdo zębatki jest zauważalnie większe, ale jak to się ma do samej zębatki? Nie wiem Confused
A jednak głowica ze 110 pasuje (i zębatka rozrządu z 125):



Jak widać króciec za krótki. No ale i na to znalazł się sposób:



Ale niestety podczas wkręcania świecy... Okazało się że gwint jest zjechany i świeca kręci się jak chce roll Potem chciałam założyć głowicę ze 72, pasowała, ale zębatka rozrządu już nie, duża nie weszła a mała była za mała :F łańcuszek był za luźny... Trudno się mówi.


Próba uratowania głowicy.
Klasyka Big Grin ile razy ja tak miałem... ale walcz, wierć gwintuj na chama da się to zrobić.
Według rad kolegi, tłumik zamocuje w taki sposób, że dodam sprężynki:



Ktoś może mieć pomysł, skąd mogę takie wziąć? Lub podobne, byle mocne.
Ze sprzęgła np
Wezmę sprężynki zaworowe z silnika typu fmb. Może będą w sam raz.
(31-12-2020 11:35:34)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]Wezmę sprężynki zaworowe z silnika typu fmb. Może będą w sam raz.

Te wewnętrzne powinny się nadać.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Przekierowanie