26-02-2020, 19:32:32
W dniu wczorajszym za pomocą układów znajomościowych wszedłem w posiadanie tego "czegoś" w stanie mocno zagruzowanym
Wiejski kat w środowisku naturalnym
A tutaj silniczek, jest to jakaś wariacja MTX80 z cylindrem 130 cc.
Pojazd do uratowania, silnik na dniach będzie odpalony, tylko rama do ogarnięcia i plasticzki. Serducho prawdopodobnie zostało przez kogoś wyremontowane, a następnie zatarte jeszcze podczas docierania. Nikasil w stanie dobrym plus, zamówiłem nowy tłok sel. B i oddałem do honowania. cdn.
Uprzedzając pytania, cylinder 130, 5 płuków, 1 wydech, 1 boost port zza membrany (w cylindrze). Tłok 1p athena, gaźnik HM 18 mm (tak wiem, za mały).
Wiejski kat w środowisku naturalnym
A tutaj silniczek, jest to jakaś wariacja MTX80 z cylindrem 130 cc.
Pojazd do uratowania, silnik na dniach będzie odpalony, tylko rama do ogarnięcia i plasticzki. Serducho prawdopodobnie zostało przez kogoś wyremontowane, a następnie zatarte jeszcze podczas docierania. Nikasil w stanie dobrym plus, zamówiłem nowy tłok sel. B i oddałem do honowania. cdn.
Uprzedzając pytania, cylinder 130, 5 płuków, 1 wydech, 1 boost port zza membrany (w cylindrze). Tłok 1p athena, gaźnik HM 18 mm (tak wiem, za mały).