Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Honda MTX 130 AC by seler1500
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
W dniu wczorajszym za pomocą układów znajomościowych wszedłem w posiadanie tego "czegoś" w stanie mocno zagruzowanym best







Wiejski kat w środowisku naturalnym best



A tutaj silniczek, jest to jakaś wariacja MTX80 z cylindrem 130 cc.



Pojazd do uratowania, silnik na dniach będzie odpalony, tylko rama do ogarnięcia i plasticzki. Serducho prawdopodobnie zostało przez kogoś wyremontowane, a następnie zatarte jeszcze podczas docierania. Nikasil w stanie dobrym plus, zamówiłem nowy tłok sel. B i oddałem do honowania. cdn.

Uprzedzając pytania, cylinder 130, 5 płuków, 1 wydech, 1 boost port zza membrany (w cylindrze). Tłok 1p athena, gaźnik HM 18 mm (tak wiem, za mały).
Witam w rodzinie jednośladowych hondziarzy :F
Na szybciora do wymiany dętka, łożyska koła tył i tłoczek. Wydechu brak ale to nie problem, nowy gianelli 330 zł za komplet, ujdzie.
Lagi to chyba nie są od tego.
Mają mocowania pod normalny błotnik przy kole jak w simsonie.
Ulep jakiś silnik tak samo gar z bigosem.
Silnik już rozgryzłem, cały dół od MB-8. Rama to ulep totalny, ale kij z tym, ma jeździć best
Łojezu, ale youngtimer, dawaj więcej fotek tego cylindra. Jak zatrzesz to jestem chętny na ten cylinderek. To Malossi? Dziwne, że 130, zwykle 110 albo 115 były, ale znafcą nie jestem Wink Fajne moto do uratowania.
Athena 130cc na nikasilu, wał jakiś dziwny, ze skokiem 51 mm Smile
Już poskładany to nie będę znowu rozgrzebywać, ale mam foty jeszcze zanim szedł do honowania to coś wrzucę.

Te cylindry są dalej do dostania na JM, ładują je do simsonów.
A co to Jack Motors? Jak zatrzesz to biere :F Po starej znajomości Big Grin
Raczej nie zatrze, pasowanie luźne na 7 setek i olej dobry Smile




(przed honowaniem)





Łożyska koła zmienione, dętka zmieniona, niedługo wleci tarcza na tył, a jeszcze później na przód. Elektryka od zera na nowych kostkach i przewodach, co jak co ale to musi być pewne Smile

Wydrukowana guma mocowania zbiornika:













best






bagażnik w sam raz na kanister, tylko ładnie przypiąć


takie cuda w gaźniku, jeszcze była dysza zrobiona ze śrubki m4, ale niestety gdzieś mi przepadła xD oczywiście wymienione



szybka reperaturka ssania i genialny filtr powietrza



końcówka wydechu, tutaj mogłem użyć węża i cybantów, ale już za późno



radosna twórczość poprzedniego właściciela (to nie uszczelnienie, tylko izolacja termiczna)



I to tyle, MTX śmiga aż miło, z czwórki jeszcze na koło wstaje. Ale to tylko testowo, silnik cały czas na dotarciu. cdn.
Wlatuje PWK 28, właśnie projektuję króciec i airbox do tego cuda. 18 jest nie do ustawienia z takim cylindrem, nawet tymczasowo się nie nadaje.


A gaźnika jak nie było, tak nie ma.
Ustawiłem punkt zapłonu lampą strobo, wleciała membrana CR80 i założyłem już wydrukowany króciec ssący. Ciekawe, ile wytrzyma.
Membrana pasuje bez przeróbek?
Bez modzenia, widziałem już takie membrany w MTX80, u mnie weszła bez żadnego frezowania szlifowania itp. Rozstaw otworów ten sam. Nie wiem, czy czasem ten cyl nie jest przystosowany właśnie do membrany CR, albo NSR 125.
Tymczasem wersja druga króćca ssącego:


A powiedz mi czy Ty masz stały dostęp do druku 3D? Co to za materiał? PE? Zdaj relacje jak się ten króciec sprawuje, może nawiązalibyśmy współpracę.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie