Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Honda MTX 115C HD06 by seler1500
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
PET-G, Nylon, ABS, PLA, TPU, ASA. Do wyboru do koloru. Nylonu jeszcze do końca nie ogarniam, ale cośtam wychodzi. Stały dostęp mam bo mam swoją drukarkę Smile
Ten konkretny króciec jest z PET-G. Odporny na benzynę, oleje i temperatury poniżej 80 stopni.
Musisz ten króciec po wydrukowaniu wypolerować w środku? Czy raczej plug and play?

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Zostawiam chropowaty, ale to tylko moje widzimisię, powinno się go wygładzić.
//Zaznaczę tylko, że przeczytałem (dopiero Sad ) całość i jestem pod wrażeniem nie małym, dobra robota!
Z tą chropowatością dolotu... Spotkałem się z takim stanowiskiem w tej kwestii, żeby nie polerować, bo teoretycznie przy gładkiej powierzchni paliwo (jego część) "leje się" po ściankach, a pożądanym zjawiskiem jest uzyskanie mgiełki i teoretycznie struktura ścianek lepiej wpływa na osiągnięcie tego efektu (czy też gładka powierzchnia temu przeszkadza)... Nie wiem, czy jest to w jakiś sposób możliwe do udowodnienia, ale wziąwszy pod uwagę lepkość cieczy chociażby może i jest w tym ziarno prawdy - na gładkiej powierzchni może powstawać film paliwowy, a zróżnicowana struktura może przyczyniać się do rozpraszania [większego] cząsteczek, ale to tylko niczym nie podparta teoria Rolleyes
Z tym samym się spotkałem, a w praktyce przy takiej mocy silnika zmiany nie odczuję, więc po co się przemęczać Big Grin Dorwałem zębatki pod łańcuch #428 i założyłem łańcuch z mz xD Póki co jeździ, zębatki ustawiłem w jednej linii i jest dobrze, łańcucha nie zrywa ale ma tendencję to luzowania przez brak napinaczy na osi. Muszę to jak najszybciej rozwiązać. No i ciągnie z baku jak smok, ale to raczej kwestia mojej nieumiejętnej regulacji i ciężkiej ręki best

Druk łącznika króćca z TPU:

Napinacze zrobione z blachy 3 na śrubach M8. Kolejny problem z głowy. Teraz drukuję jeszcze zaślepkę dozownika i uszczelniacz przeciwpyłowy tylnego koła. Oś koła musiałem zmienić, w tym momencie jest M12x1,25 10.9, poprzednia M12x1,75 6.8 zgięła się. Prawdopodobnie niedługo w obu kołach zastosuję osie 15 mm na łożyskach 6202 z aluminiowymi dystansami.
MTX dzisiaj wyzionęła ducha, w nowym wcieleniu dostanie wał od 80 z nową korbą, nowe łożyska uszczelniacze i cylinder coś z przedziału 100-115 cc na bazie 80 cc. Na razie ogólniki bo sam do końca nie wiem, co i jak będzie wyglądało, ale coś będzie na pewno Big Grin
Ty jeździsz cały czas na odcinie, czy jak Smile
Krzywy czop wału korbowego ==> zniszczone łożysko wału ==> koszyk łożyska w komorze korbowej ==> ...

Niestety nie sprawdziłem dokładnie całego silnika, pewnie jakbym pobawił się chwilę dłużej czujnikiem zegarowym, to bym to zauważył. No trudno się mówi, spieprzyłem - trzeba naprawić Smile
jest w pyte
ja bym upalał dalej
Dorwałem serducho 80cc, wlatuje na zastępstwo, a w międzyczasie będzie się modzić docelowe 110-120 cc Smile


Taka świeżynka z niego, 11 atm kompresji, tłok z cylindrem bez rys, czyli chyba będzie jeździł Smile

No dobra, jednak nie będzie. Skręciłem kostkę xD

Up: odpalone, nawet się przejechałem, jeździ jak powinna Smile
Kostki szkoda, ale motor sibą


I prawie pełny but mx best
Duża różnica miedzy tym 80cc a 125?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie