Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Prototypowy silnik Charta "310"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Niewiele to pomogło, ale dzięki.

A są może w tym dzienniku zmian jakieś informacje na temat gaźnika? Bo ciekaw jestem czy i na czym ewentualnie wzorowany był 14MC. Do tego jakieś informacje na temat zdławienia silnika itp.
Niestety nie widzę tych zdjęćSad
(03-11-2018 00:23:04)seler1500 napisał(a): [ -> ]Jak tak patrzę to ten silnik to nic innego jak połączenie silnika CD50 Hondy i Minarelli AM3. Do tego polski zapłon, a góra szwabsko włoska.

W jakim sensie?

A zapłon to też nie był na czymś wzorowany?
Głowica simson s50, a cylinder to w sumie ciężko powiedzieć, nie wiem skąd te włochy wytrzasnąłem. Zapłonu długo szukałem i nie znalazłem żadnego nawet minimalnie podobnego.
Ale głowica tylko podobna była, cylinder z resztą też (jako ożebrowanie). Później po swojemu zrobili.
Panowie a macie jakieś informacje na temat charta 220?
Wat? Huh

Skąd żeś to wytrzasnął? Jedyny inny znany to 211. I silnik w fazie prototypu, 029.
Z tego co powiedial mi znajomy, a jego wujek był konstruktorem charta, to 220 była prototypem 4 biegowego chata, a tych silników było zaledwie 10sztuk
Odnośnie czterech biegów to wiadomo niby tyle, że były jakieś schematy i próby trakcyjne ale nie wyszło i nima.
(22-07-2019 21:56:06)damian94 napisał(a): [ -> ]Odnośnie czterech biegów to wiadomo niby tyle, że były jakieś schematy i próby trakcyjne ale nie wyszło i nima.

4 silniki były w prototypach i jeździły na torze, kolejne 4 na chamowni a 2 w zapasie. Czemu ich nie wprowadzili w sumie nie wiadomo chyba do końca
W którym roku to było?
Witam, bardzo mnie zaciekawił wątek tego chart, czy są jakieś postępy, jakieś unikatowe zdjęcia ? jak sytuacja wygląda na obecną chwile .. A tak pozatym to sam mam charta, którego od 10 lat remontuje i wyremontować nie mogę, ale będę się starał Big Grin
Wracając do skrzyni 4 biegowej - wyszło jej między 20-30 sztuk, wchodziła bez przeróbek karterów i jak to określił pracownik Dezametu "szatan na szosie" ;D Ponadto wał w 70 i 50 nie różnił się niczym, sam powiedział, że spokojnie do 90 można go założyć. co do dokumentacji skrzyni podobno jest gdzieś w Bydgoszczy ;P
Tak zupełnie szczerze to trochę ciężko mi uwierzyć w te informacje bez żadnego potwierdzenia. Na początku mówiłeś o 10 sztukach, teraz nagle 20-30...
Niby trochę dziwnie, a z drugiej strony ilość skrzyń a ilość silników... w końcu skrzynię można zdemontować z silnika, prawda?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie