Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Prototypowy silnik Charta "310"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(04-11-2018 23:30:06)Lagoon napisał(a): [ -> ]Zazik, tak, miałem na myśli, żebyś przedstawił jak wygląda sytuacja z odbudową Charta 310 Wink

Sytuacja wygląda tak, że kupiłem ramę Charta która powinna do mnie dotrzeć wtorek/środa i to na jej podstawie będę robił replikę. Sporo części juz skompletowałem na przestrzeni 9 lat od kiedy to wpadłem na pomysł budowy repliki. Wciąż zagadką zostają pewne elementy jak przednie zawieszenie, wygląd przodu motoroweru, kolanko wydechowe itd.
Jest szansa, że w niedługim czasie otrzymam kilka (?) zdjęć Charta 310 których wcześniej nigdzie nie publikowano. Mam nadzieję, że dojdzie to do skutku i zdjęcia te będą przedstawiały prototyp 310 z innych ujęć niż te które znamy.
Decyzję dotyczącą budowy Charta 310 podjąłem w 2009r i temat toczył się na konkurencyjnym forum ciesząc się bardzo dużym zainteresowaniem. Z racji tego, że największą zagadką pozostawał silnik, zapał opadł i zająłem się innymi projektami. Teraz gdy udało się odnaleźć 2 silniki plan odbudowy stał się nie tylko realny do zrobienia a wręcz konieczny. Sądzę, że założę w stosownym dziale odrębny temat gdzie będę mógł pokazywać postępy Smile W końcu jestem na tym forum nowicjuszem i nie chciałbym dostać ,,po łbie" za robienie OT Smile
To przy okazji, czy masz może już jakieś części, które były tylko w 310, a w 210 już ich spotkać nie można? O kolanku pisałeś, przednie zawieszenie też, ale z tego co widzę to i boczek lewy nie ma zamka, błotniki inne, tłumik prawdopodobnie też.
Tłumik to chyba simson. Mam nietypowe czarne ,,pstryczki" przełączników zespolonych kierownicy. Występowały takie tylko w WSK Perkoz. Lewy boczek przerobię tak, że będzie wyglądał jak ten na zdjęciu. Błotniki nie mam pojęcia od czego zaadoptowano, może je zrobiono pod ten motorower. Typowałem tu simsona z tyłu ale też chyba nie. Kanapę ze śliskim pokrowcem mam. Poszukuję metalowej osłony łańcucha. Skompletowanych mam tez sporo cześci typowych dla 210 w idealnym stanie
Warszawa mówicie.
Czyli na wiosnę latamy po okolicy razem? Koniecznie założyć stosowny wątek w "mazowieckie" i mnie powiadomić.
Chyba że zobaczymy się wcześniej tzn sobota pod fabryką FSO na rocznicy. Chyba ruszę tam karetką.
(05-11-2018 01:41:09)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Warszawa mówicie.
Czyli na wiosnę latamy po okolicy razem? Koniecznie założyć stosowny wątek w "mazowieckie" i mnie powiadomić.
Chyba że zobaczymy się wcześniej tzn sobota pod fabryką FSO na rocznicy. Chyba ruszę tam karetką.

No to się widzimy Wink ja bedę dużym fiatem lub polonezem
(05-11-2018 00:12:51)zazikupl napisał(a): [ -> ][...]Poszukuję metalowej osłony łańcucha.[...]
Mam taką, za niedługo pojawi się u mnie na sklepie.
Fajnie, że silnik trafił w dobre ręce. Wink z tego co czytam, to zachowały się przynajmniej dwa egzemplarze, dobrze rozumiem?
Wiem że temat dotyczy Charta "310", ale natknąłem się na chyba coś ciekawego związanego z Chartem:

Ciekawe co to za wymysł i z jakich lat. Fajne plastiki ma w niebieskim kolorze tak jak obudowa licznika i łańcucha Big Grin błotniki jakby z plastiku wiec nie jest przedprodukcyjny, gumy lag jakby z simsona
Super zdjecie, nigdy wczesniej go nie widzialem :-) z ktorego roku moze pochodzic??
Prawdopodobnie z 1987-go, druga strona:

w jaki sposób ci sie trafił ten silnik?
Każdy mógł go mieć był w motokamie na sprzedaż
Szatek, możesz wrzucić to w wyższej rozdzielczości?
Niestety lepszych zdjęć nie posiadam, ale tu bezpośrednie linki do nich:
https://images90.fotosik.pl/86/24503b8d23ff1625gen.jpg
https://images91.fotosik.pl/87/35934a6e103d6f0fgen.jpg


Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie