Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Słusznie, wygląda podobnie do s50 ale jednak pewne różnice są, jeżeli chodzi natomiast o tuleje cylindrowa to zwymiaruje go i porownam do seryjnego 027 50 cm3
Siema Szczygieł! Fajnie spotkać starego wielkiego Charciarza na nowym forum po latach
Tak jak rozmawaliśmy telefonicznie, fajnie będzie skonfrontować obydwa silniki na jednym stole
Oczywiście przy otwieraniu silnika sporządzę bogatą dokumentację fotograficzną
UŻYTKOWNIK USUNIĘTY, Tobie też należą się podziękowania za wkład w zakup tego silnika
Na wiosennym Moto Weteran Bazarze masz u mnie piwo, zapraszam
Gratuluje panowiesuper znalezisk!! Zazik masz może zdjęcia z wyprawy do nowej dęby? Albo najlepiej odnowić możesz temat na Kircu?
Panowie czekam na zdjęcia ale mam pytanie jak tu jest załączane sprzęgło?
Sprzęgło zalacza się poprzez mimosrodowy talerz umieszczony w pokrywie silnika, poprzez pociągnięcie dźwigni za pomocą linki wchodzącej w ów dekiel (na Maćka zdjęciach otwór po lince jest zaslepiony śruba.) Wieczorem dodam zdjęcia uzupelniajace
Sprzęgło a'la MZ 250?
Dobra pomieszało mi się to nie to
Jakość odlewów wydaje się być tragiczna
nie mogę się doczekać zdjętej pokrywy od sprzęgła
Bo to wygląda na odlew piaskowy a nie kokilowy czy gipsowy
Czyli rozumiem ze to pierwowzór 027? Piękny jest ciekawe czemu zmienili okrągłe kształty na kwadratowe
No Maćku tym to się nie pochwaliłeś jeszcze
niesamowita sprawa!
Wspominają o zabieraku sprzęgła. Ja natomiast wspomnę o kole pośrednim, które innowacyjnie wyposażono w gumowy tłumik drgań. O ile się nie mylę to żaden inny silnik z Dezametu nie posiadał takiego rozwiązania. Na pewno był to krok w przód i naprawdę chciałbym zobaczyć jak ten silnik pracuje i przenosi wibracje oraz jak zachowuje się przy zmianie przełożeń.
Takie rozwiązanie akurat przydało by się ponieważ rozkładało by się obciążenie i nie mieliło skrzyń i wałków . Trzeba nad tym pomyśleć
.
Mateusz czy to jest koło z 027 prototypu?
Maćku czy chcesz założyć temat w forumowej Wikipedii o zmianach w silniku?
Albo mi się wydaje albo te 027 miałobyc popisowym silnikiem ZMD mam wrażenie ze bardzo się do niego przykładali i chcieli jak najbardziej go dopracować i dorównać innym producentom
Taki gumowy oring koła przekładni stałej był już w 019.
Tak to koło z prototypu. I ten tłumik drgań działa doskonale, można sprawdzić to dłonią.
Dodałem celowo zdjęcie z dok.technicznej A następnie jak to wygląda w rzeczywistości żeby móc sobie szkic techniczny przełożyć na rzeczywistość ☺
Szatek tu nie ma gumowego oringa na kole.
Koło składa się z dwóch ruchomych części, można powiedzieć ze środek jest "plywajacy" A Ruch na boki ogranicza płynnie guma. To wspomniany tłumik drgań ☺
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10