O to, to, trzeba przyznać że książkę można przeczytać. Co prawda Rychter jest obecnie dość kontrowersyjną postacią jeśli chodzi przestawienie historii motoryzacji, ale...
Do tego jeszcze taka fajna książka z lat 80 - 'Zanim wystartujesz', nawet nie chodzi o ściganie się, a o sposoby pokonywania zakrętów itp. .
I jeszcze jakaś stara była o prowadzeniu samochodów pod względem racjonalnego wykorzystania dynamiki pojazdu, jak i oszczędnej jazdy. Ale ni cholery nie potrafię sobie przypomnieć.
Najlepiej jechac po wyjezdzonych sladach, nie wjezdzac na ten gnoj posniegowy, bo to prawie tak sliskie jak lod. Jak juz musisz po tym jechac to proponuje zwolnic jak najbardziej. W zakretach bardzo uwazac, moze lezec wlasnie jakis gnoj, albo cie wyniesie w zakrecie. No i utrzymywac wysokie obroty, najlepiej powyzej 2 tysiecy. Jak masz nizsze to auto nie ma mocy, wciskasz duzo gazu i w pewnym momencie nie wiadomo kiedy kola zaczynaja buksowac i auto fruwa po calej drodze. Uzywac jak najmniej hamulca, hamowac silnikiem, jak wiesz ze sie zaraz zatrzymasz to hamowanie rozpoczynasz odpowiednio wczesniej. Cos mi sie jeszcze przypomni to dopisze
Ogolnie wyskocz sobie na jakis duzy plac, parking i przetestuj golfa kiedy konczy sie przyczepnosc, kontry, drift. To wszystko w razie czego bardzo pomaga
No i mosty. Woda spod mostow paruje, isadza sie na mostach i robi sie lod, w najgorszym wypadku szklanka. No i oczywiscie sama szklanka, gdy w dzien jest np 1 stopien to po poludniu temperatura spadnie i prawdopodobnie zrobi sie szklanka. Wtedy proponuje z domu sie nie ruszac
Dziś podczas sprzątania, po wyjęciu gumowych dywaników zauważyłam białe paski na podłodze... Są sery, ale widać Golfy też mogą być pleśniowe
No to odkryłam przyczynę tego zapachu starych skarpetek gdy się otwiera drzwi... Ech... Musze kupić jakiś preparat na to.
Póki nie wydrzesz całego wnętrza (wykładzina, wygłuszenia pod nią), nie wypierzesz, nie wysuszysz, te pryskanie czymkolwiek da niewiele. To tak jakby grypę leczyć jedną herbatą dziennie.
Problemem całego stęchłego zapachu był mokry, zapleśniały koc leżący w bagażniku
Koc wyprany i wysuszony - zapach znikł. Miałam też wnerwiający kłopot przesuwających się pod przednie fotele gumowych dywaników na tyle, kupiłam nawet nowy komplet i to samo
Ale też już po kłopocie, nowe przednie gumowe dywaniki dałam na tył, nie ma mowy żeby się przesunęły
Chciałam zrobić niebieskie, ale kolega wybił mi to z głowy xD Ładniejsze byłoby, ale w razie kontroli... Mogli by się przyczepić
A jak tam masz zrobione że ci "kwadrat" jako światło tylne nie świeci tylko taki prostokąt? to oryginalne?
i świetne podświetlenie, pamiętam że viper GTS takie coś miał
zarzucisz może jakimś zdjęciem za dnia całej gofrownicy?
Coś się dzieje
"Nowa" zaślepka - w poprzedniej była dziura.
Listwa zasłaniająca podsufitkę z tyłu, gdy jej nie było to przy otwartym oknie strasznie furkotała.
Tak było:
Tak jest:
W planach jeszcze zmiana zamka lub całego górnego schowka. Za te 3 części dałam 15 zł
Jak podłoga i progi na chwile obecną?
Trójki gniły na potęgę więc na te elementy zwracałbym szczególną uwagę
Jak coś mam trochę części do trójki więc jak coś to pisz.
Wysłane z mojego Y635-L01 przy użyciu Tapatalka
VRka :D napisał(a):Jak podłoga i progi na chwile obecną? Trójki gniły na potęgę więc na te elementy zwracałbym szczególną uwagę
Progi o dziwo zdrowe, nawet mechanik się dziwił jak oglądał, a podłoga... Yyy
Po pierwszej wypłacie do łatania, bo są 2-3 dziurki...
KrisPL napisał(a):Jak coś mam trochę części do trójki więc jak coś to pisz.
Jak na razie mam na miejscu szrot to stamtąd biorę, a jak tam nie będzie to zawsze mogę pojechać na większy, gdzie wybór jest ogromny a i tanio