Widzę simzłom poszedł w świat to fundusze poszły też w remont ogarka
Cieszy mnie to
Udanego remontu
w ogarki trzeba inwestować. Czuję że będzie piękny !
Oj trzeba trzeba... Ale odwdzięczają się
Mój przez 6 miesięcy zmienił się nie do poznania. Dlatego wierzę, że i Semmao się uda zrobić ze swojego perełkę
zobaczcie sobie na ogara Barto5050. Porównajcie sobie ze zdjęć jak wyglądał jak go kupił, a jak wygląda teraz. Sam mówił mi że włożył w niego ponad 1500zł, ale według mnie to że wygląda jak nowy to zwraca. Powodzenia Semmao !
To może mały update:
Ogar jest już na wykończeniu. W 85% został złożony, prawie wszystkie części już są na miejscu, inne w drodze - sama drobnica.
Największy minus jaki odkryłem dopiero przy składaniu, co można zobaczyć na foto
- wspornik tłumika jest za krótki... nie mam pojęcia dlaczego. :/ Strasznie gównianie to wygląda jak się tłumik do niego podepnie, dlatego szukam nowego. Jak ktoś ma w kolorze czerwonym (meksykańska czerwień i podobne w stanie db-/bdb) to walić do mnie - kupuję! Bo do piaskowania i malowania nie wezmą mi tylko tego elementu niestety...
No, a teraz foto - już stoi i jakoś wygląda, trochę zakurzony i bez silnika, ale jest:
Nie za krótki tylko w złym miejscu. Powinien być wraz za amortyzatorem
Wspornik nie jest za krótki
Przykręcasz go w złym miejscu
Powinieneś przykręcać do mocowania amortyzatora, tylko że tam gwint powinien być. U mnie nie było, a ja mialem skrócone kolanko, więc mnie udało się wpasować tłumik tam gdzie ty chcesz powiesić
Albo zamocować tłumik tam gdzie teraz, pod warunkiem, że masz skrócone kolanko (chociaż z długim chyba też da radę) i jeśli "podciągniesz" trochę tłumik do góry. Ale za to będziesz miał tłumik nie wystający za tylne koło i będzie on naprawdę sztywno (bez choćby 1% luzu góra-dół)
Jak mówią koledzy, źle przykręcone.
Ogółem to widać że wyjdzie śliczny Ogarek
(25-06-2013 19:28:35)Quake96 napisał(a): [ -> ]Albo zamocować tłumik tam gdzie teraz, pod warunkiem, że masz skrócone kolanko (chociaż z długim chyba też da radę) i jeśli "podciągniesz" trochę tłumik do góry. Ale za to będziesz miał tłumik nie wystający za tylne koło i będzie on naprawdę sztywno (bez choćby 1% luzu góra-dół)
Przecież napisał, że nie podoba mu się, że jest tak wysoko.
O kutfa! Gdzie ja mam głowę ! hahaha
Wybaczta, ale chyba za zmęczony! A mam taką nakrętkę i się zastanawiałem o co chodzi!
Dzięki Wam! <3
Bez tego "<3" by się obeszło
Powodzenia
Ehh, problem z wspornikiem rozwiązany - dzięki jeszcze raz!
Dziś kupię sworzeń tłoka, jeśli będzie na sklepie, i składamy silnik, który już czeka właśnie tylko na sworzeń - mam nadzieję, że tylko na to.
Wkrótce będzie update!