(21-05-2014 23:12:40)Semmao napisał(a): [ -> ] (21-05-2014 22:54:02)MrF4k napisał(a): [ -> ] (20-05-2014 13:14:00)Semmao napisał(a): [ -> ]Podejrzewam, że dają tablice losowo,
zależy komu Ja np kilka razy wybierałem, mówili mi jakie mogą dać wiec czemu nie skorzystać , Ogar piękny jak zawsze
Właśnie, apropo. Gadałem z kumplem, który rejestrował niedawno Ogarka, a potem kibel. Chwilę potem jego brat - i wychodzi na to, że jednak numery są kolejne.
To się może zgadzać, bo ja widzę, że np. sąsiad w swoim "junaku" ma niższy numer, a rejestrował wcześniej.
Co innego miałem na myśli. Dany wydział komunikacji, a nie numerację na skalę całego kraju. Po prostu przeskok 800 numerów od 2008 czy -9 roku do 2014 to strasznie mało. Dalszy nawał kibli, Romet Motors, tego po Gorzowie jeździ dość sporo...
(22-05-2014 10:40:29)jurek_j napisał(a): [ -> ]Co innego miałem na myśli. Dany wydział komunikacji, a nie numerację na skalę całego kraju. Po prostu przeskok 800 numerów od 2008 czy -9 roku do 2014 to strasznie mało. Dalszy nawał kibli, Romet Motors, tego po Gorzowie jeździ dość sporo...
Jeździ, jeździ, ale z tego co widzę to większość jest z gminy Gorzów, a nie z samego miasta. 800 maszyn w kilka lat, teoretycznie to możliwe na 100 tysięczne miasto, gdzie 70% populacji to starsi i dzieci.
Jedno mi się nie podoba... Czemu dźwignia hamulca tył w kolorze?
A tak to zajebisty cylinder <3
Chciałbym mieć taki aparat. Chciałbym robić takie zdjęcia. Chciałbym mieć takiego ogara
Jeszcze się wtrącę co do numerów rejestracyjnych. U mnie w WK leżą na kupce (jedna na drugiej) i dają po kolei
(24-05-2014 17:01:29)Taśma napisał(a): [ -> ]Jedno mi się nie podoba... Czemu dźwignia hamulca tył w kolorze?
A tak to zajebisty cylinder <3
Już pisałem Ci kiedyś, że była paskudna i sponiewierana, to wrzuciłem do pieca razem z resztą części
jak Ci się nie podoba to nie patrz na nią hehehe.
A tak serio, to jaka powinna być? Cały Ogar czerwony, a hamulec czarny?
Hamulec w ocynk ;33 Tak powinno być
A że pisałeś gdzieś o tym to ja tam nie widziałem
Pozwolę sobie na odkopanie i zadanie pytania, bo w sumie ściśle powiązane jest ono z tym pojazdem.
Czym różni się korpus gaźnika oryginalny od współczesnego wyrobu? Sam korpus, nie dekielek komory pływakowej, który łatwo odróżnić. Wynalazłem różnicę w średnicy otworu od strony dolotu (ta dyszka od wlotu powietrza, wykonana zapewnie z mosiądzu). Jeszcze współczesne chyba mają jakieś napisy od strony wylotu, pod spodem (TV / RV 2137, czy jakie to tam jest oznaczenie fabryczne tego gaźnika), ale... Między moimi oryginalnymi różnice w średnicach otworu też są, także słaby wyróżnik, a oznaczenie... Też dla mnie to się jakoś kupy nie trzyma, bo przez jakiś czas takowe mogli stosować...
Jakieś propozycje, coś?
Piękny ten ogar, po prostu poezja.
Mam nadzieje że mój też taki będzie.
Semi masz ślicznego Ogara..
Jeśli pozwolisz jedną z Twoich fotek użyję o ile się zgodzisz
Bierz, używaj - pięknem trzeba się dzielić
hehehe
żartuję, ale możesz sobie użyć!
Dzięki Semi
To teraz muszę udać się do drukarni by zrobili mi plakat z Twoim Ogarem <3