Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 200 '86 by Marwerick
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Powiem tyle, albo masa ciulowa, albo coś z którącewką luz przerwą na platynach, ja bym sprawdził na odłończonej stacyjce
mi mechanik będzie robił bo ja się poddałem z tym i tyle
(03-05-2013 22:44:09)Marwerick napisał(a): [ -> ]mi mechanik będzie robił bo ja się poddałem z tym i tyle
Powiem ci ze Cie rozumiem też miałem ogara 200 i strasznie mi było cięzko go zrobic , nie wiem dlaczego
na tym silniku się mi dobrze sie jeździło ale potem jakieś licho sie uczepiło i po dziś dzień tam siedzi
Weź posprawdzaj całą instalację coś musi być że prądu nie ma.. Posprawdzaj dokładnie całą instalację.. Ja kiedyś miałem tak że też prądu nie było bo pomyliłem niebieskie kable w stacyjce.
ja mówie i pisze że robiłem instalacje i podłączenie tak jak w książce było
Ale może jednak warto posprawdzać? 10 min roboty..
Jak patrzysz na kolory w istalacji to daleko nie zajedziesz, chyba że masz oryginalną instalacje, choć różne schematy mówią różne kolory, Ja jade po schemacie z miejsca na miejsce.

Miałem również pare kryzysów w swojej histori z jawką, ale koło tygodnia sie pomęczyłem i jeździ :F .

To jest czasami nie pojęte, choćbyś nie wiadomo co robił jak bedzie 223 miec kaprys to koniec :F, Jedynie siąść i się modlić :F, ale cierpliwość popłaca, wiem coś o tym
ja miałem oryginalną instalacje nawet na korektorkach były znaczki zelmotu ale było coś mieszane przez wieśniaków z tym aku i tamten syf wywaliłem i mam zrobioną instalke wg książki i nawet te same kolory dałem tylko dwa są z innej parafii kolory moze i trzeba do podłączenia zobaczyć jak coś to porobie jutro zdjęcia a wy powiecie czy dobrze zrobione i czy dobrze podłączone
i jak będziesz zdjęcia dawał to daj jeszcze schemat od tego elektryki któej robiłeś , schemat z któego robiłeś istalacje o :!
jo zrobię fote tak jak w książce jest
dobra motorower pali i jeździ nawet nie trzeba było mechanika do tego no może niektórzy tu na forum wątpili że sobie poradze ale za szybkie były te osądy co się okazało że pierdoła wszystko psuła i kondizo i kłejk mieli racje jako jedyne z osób tu na forum przerywacz był żle założony a konkretnie ta podstawa co sie montuje do iskrownika nie dość że była wykrzywiona to na dodatek przesunięcie na stykach było duże i podstawka przerywacza nie była poprawnie zamontowana i przy okazji dałem nowy czeski kondensator do tego nowy przerywacz i używaną cewkę zapłonową na magneto i cewke butelkową pal tę butelkową i po złożeniu wszystkiego przekręceniu kranika i naciśnięciu zatapiacza od pierwszego strzału zapalił i ten czysty tłumik rzeczywiście coś daje i te krótkie kolanko i jak jade drogą to ten tłumik tak nie kurzy spalinami na drogę i jest bardziej cichszy teraz zdjęcia z trasy:

http://iv.pl/images/99368084046452629390.jpg



http://iv.pl/images/33776102884965874616.jpg



http://iv.pl/images/31463535269291081639.jpg



http://iv.pl/images/13924430427460865951.jpg



dociskiem,popychaczem i łańcuszkiem bo to co teraz jest to czuć łańcuszek i słychać jak szura o obudowę i jak zmieniłem uszczelkę pod cylindrem i pod głowice gaźnik uszczelniłem i tłumik wymieniłem na czysty i uszczelniony z krótszym kolankiem to jazda stała się lepsza a i mi sie teraz gaz przycina bo jak jechałem to zgubiłem blokadę rolgazu ze śrubką i jedli miał by ktoś to na sprzedaż tę blaszkę zabezpieczenie rolgazu ze śrubką to przyje te części w ilości 4 sztuk.
(05-05-2013 01:27:19)Marwerick napisał(a): [ -> ]dobra motorower pali i jeździ nawet nie trzeba było mechanika do tego no może niektórzy tu na forum wątpili że sobie poradze ale za szybkie były te osądy co się okazało że pierdoła wszystko psuła i kondizo i kłejk mieli racje jako jedyne z osób tu na forum przerywacz był żle założony a konkretnie ta podstawa co sie montuje do iskrownika nie dość że była wykrzywiona to na dodatek przesunięcie na stykach było duże i podstawka przerywacza nie była poprawnie zamontowana i przy okazji dałem nowy czeski kondensator do tego nowy przerywacz i używaną cewkę zapłonową na magneto i cewke butelkową pal tę butelkową i po złożeniu wszystkiego przekręceniu kranika i naciśnięciu zatapiacza od pierwszego strzału zapalił i ten czysty tłumik rzeczywiście coś daje i te krótkie kolanko i jak jade drogą to ten tłumik tak nie kurzy spalinami na drogę i jest bardziej cichszy teraz zdjęcia z trasy:

http://iv.pl/images/99368084046452629390.jpg



http://iv.pl/images/33776102884965874616.jpg



http://iv.pl/images/31463535269291081639.jpg



http://iv.pl/images/13924430427460865951.jpg



dociskiem,popychaczem i łańcuszkiem bo to co teraz jest to czuć łańcuszek i słychać jak szura o obudowę i jak zmieniłem uszczelkę pod cylindrem i pod głowice gaźnik uszczelniłem i tłumik wymieniłem na czysty i uszczelniony z krótszym kolankiem to jazda stała się lepsza a i mi sie teraz gaz przycina bo jak jechałem to zgubiłem blokadę rolgazu ze śrubką i jedli miał by ktoś to na sprzedaż tę blaszkę zabezpieczenie rolgazu ze śrubką to przyje te części w ilości 4 sztuk.

No widzisz Smile A pisałem, sprawdź platyny Tongue Ciesze się, że Ogar jeździ. Mam nadzieję, że teraz go nie sprzedasz Smile
Tyle czasu robiłeś przy nim, wymieniałeś te przerywacze oraz cewki i nie zobaczyłeś, że masz źle założony ? facepalm
Ta radość po odpaleniu bezcenna ? co nie ?

Ładnie sie prezentuje przy słoneczku ta ogaryna
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Przekierowanie