31-05-2013, 21:53:48
jaka czarna zębatka ze starości ? mówisz ta duża przy tylnym kole jak ją specjalnie pokładówką pomalowałem
z ocynkiem to lipa by była lepiej jak by było chromowane i podejrzewam że bym dał do piaskowania i do malowania od razu bo znalazłem niedaleko firme co piaskuje i maluje
więc tak jeszcze dopisując to dziś odebrałem dowód rejestracyjny ten właściwy niebieski i można tak powiedzieć że etap urzędowo-biurokratyczny mam za sobą
tu numerek jak czekałem
http://iv.pl/images/12756056863849183681.jpg
upragniony dowód
http://iv.pl/images/58270190404421431079.jpg
i ta urwana szpilka już naprawiona i tu zdjęcia jak jest to zrobione
http://iv.pl/images/34063022810773566811.jpg
http://iv.pl/images/40268359249378387095.jpg
no i jak robiliśmy tę urwaną szpilkę to miałem na próbę jeden amortyzator rozebrany i jak złożyłem to lepiej odbijał jak drugi nierozebrany więc dziś je rozebrałem wyczyściłem nasmarowałem i złożyłem i co ciekawe wg mnie to nikt do nich nie zaglądał od 1986 roku czyli do momentu wyprodukowania
tu początek robótki
http://iv.pl/images/40010947226313081207.jpg
lewy amortyzator rozebrany
http://iv.pl/images/72031744952511311194.jpg
góra amortyzatora już wyczyszczona
http://iv.pl/images/86225519927029656686.jpg
http://iv.pl/images/86023788118755843527.jpg
dół amortyzatora już też wyczyszczony
http://iv.pl/images/28144415102041943248.jpg
http://iv.pl/images/96722731377154845195.jpg
i amortyzator złożony i nasmarowany
http://iv.pl/images/44997122329571902235.jpg
i już w motorku
http://iv.pl/images/14780060705828679287.jpg
z prawej strony już też wymontowane
http://iv.pl/images/15254406358872235048.jpg
prawy amortyzator przed rozebraniem
http://iv.pl/images/39295844596715668038.jpg
już rozmontowany
http://iv.pl/images/49766640752114724075.jpg
nierozbierane od 1986 roku i widać jaka "czystość" i to miało dobrze działać to przecież tak sobie chodziło
http://iv.pl/images/87621027766450250172.jpg
http://iv.pl/images/30795912181501996164.jpg
http://iv.pl/images/77439649482480849693.jpg
gumowa tulejka zasmalcowana
http://iv.pl/images/14551867285689492797.jpg
smar a raczej syf co był w tych amortyzatorach jakaś dziwna maż czarna co dobrze ręce brudzi
http://iv.pl/images/87911704565074378973.jpg
tu już oczyszczony
http://iv.pl/images/23684299390488394024.jpg
już złożony i nasmarowany amortyzator
http://iv.pl/images/80256816895505151304.jpg
i już zamontowany w motorku
http://iv.pl/images/08172602534955810061.jpg
przejechałem się i powiem tak teraz to ma dobrą amortyzacje w wystarczyło oczyścić i nasmarować gładko i fanie chodzi jeszcze pozostało by z przód rozebrać i nasmarować
a i jeszcze coś kłejk byłem dziś w sklepie w którym się zaopatruje i niestety nie jest tak różowo bo za JEDNĄ tarcze zapłaciłem 13,50 więc jednak w błąd nieświadomie wprowadziłem bo tak jakoś dziwnie było na rachunku napisane
z ocynkiem to lipa by była lepiej jak by było chromowane i podejrzewam że bym dał do piaskowania i do malowania od razu bo znalazłem niedaleko firme co piaskuje i maluje
więc tak jeszcze dopisując to dziś odebrałem dowód rejestracyjny ten właściwy niebieski i można tak powiedzieć że etap urzędowo-biurokratyczny mam za sobą
tu numerek jak czekałem
http://iv.pl/images/12756056863849183681.jpg
upragniony dowód
http://iv.pl/images/58270190404421431079.jpg
i ta urwana szpilka już naprawiona i tu zdjęcia jak jest to zrobione
http://iv.pl/images/34063022810773566811.jpg
http://iv.pl/images/40268359249378387095.jpg
no i jak robiliśmy tę urwaną szpilkę to miałem na próbę jeden amortyzator rozebrany i jak złożyłem to lepiej odbijał jak drugi nierozebrany więc dziś je rozebrałem wyczyściłem nasmarowałem i złożyłem i co ciekawe wg mnie to nikt do nich nie zaglądał od 1986 roku czyli do momentu wyprodukowania
tu początek robótki
http://iv.pl/images/40010947226313081207.jpg
lewy amortyzator rozebrany
http://iv.pl/images/72031744952511311194.jpg
góra amortyzatora już wyczyszczona
http://iv.pl/images/86225519927029656686.jpg
http://iv.pl/images/86023788118755843527.jpg
dół amortyzatora już też wyczyszczony
http://iv.pl/images/28144415102041943248.jpg
http://iv.pl/images/96722731377154845195.jpg
i amortyzator złożony i nasmarowany
http://iv.pl/images/44997122329571902235.jpg
i już w motorku
http://iv.pl/images/14780060705828679287.jpg
z prawej strony już też wymontowane
http://iv.pl/images/15254406358872235048.jpg
prawy amortyzator przed rozebraniem
http://iv.pl/images/39295844596715668038.jpg
już rozmontowany
http://iv.pl/images/49766640752114724075.jpg
nierozbierane od 1986 roku i widać jaka "czystość" i to miało dobrze działać to przecież tak sobie chodziło
http://iv.pl/images/87621027766450250172.jpg
http://iv.pl/images/30795912181501996164.jpg
http://iv.pl/images/77439649482480849693.jpg
gumowa tulejka zasmalcowana
http://iv.pl/images/14551867285689492797.jpg
smar a raczej syf co był w tych amortyzatorach jakaś dziwna maż czarna co dobrze ręce brudzi
http://iv.pl/images/87911704565074378973.jpg
tu już oczyszczony
http://iv.pl/images/23684299390488394024.jpg
już złożony i nasmarowany amortyzator
http://iv.pl/images/80256816895505151304.jpg
i już zamontowany w motorku
http://iv.pl/images/08172602534955810061.jpg
przejechałem się i powiem tak teraz to ma dobrą amortyzacje w wystarczyło oczyścić i nasmarować gładko i fanie chodzi jeszcze pozostało by z przód rozebrać i nasmarować
a i jeszcze coś kłejk byłem dziś w sklepie w którym się zaopatruje i niestety nie jest tak różowo bo za JEDNĄ tarcze zapłaciłem 13,50 więc jednak w błąd nieświadomie wprowadziłem bo tak jakoś dziwnie było na rachunku napisane