no dziś jak jeździłem motorek się dusił od nadmiaru powietrza myślałem że to jest wina tej rurki co prowadzi do filtra ale czasami jak się dało na pełny gaz to się dusił po powrocie do domu więc pomyślałem że to może być gdzieś lewe powietrze i się nie myliłem puszka filtra była nieszczelna filtr powietrza jak na jazdę po piaszczystych drogach jest wyjątkowo czysty tu sprawca całego zamieszania
http://iv.pl/images/64101449681822697418.jpg
teraz jak tę puszkę uszczelniłem to nawet z rurką dobrze działa motorek i dobrze się go odpala
Powtórze jeszcze raz, super ogar. Mi sie wczoraj dusił i sie okazał że moja dętka od filtra sie odchaczyła
co w niedziele robisz? Może kolejne spotkanie?
no nie wiem mam mało paliwka żeby jeżdzić nie mniej jest to ciekawa propozycja żęby pojeżdzić
Czyli lepiej jeździć bez tego ostatniego pierścienia?
tak lepiej bez niego bo bezsensem jest taki tłok (3P) do tego silnika to nawet pisze w internecie silnik bardzo dobrze sobie daje rade na tłoku 2P
Marwerick dał mi się przejechać swoim ogarem i jest czuć że jest czeski cylindra tłok i pierszczenie
Ale musi być wielka różnica co? -.-
no jest różnica na tym cylindrze w porównaniu do czińczyka co był ma lepszy dół a na 3 biegu lepiej ciągnie do przodu i zmieniłem swożeń tłoka na ten co był poprzednio i już nie dzwoni na sworzniu
No to fajnie, że teraz śmiga jak powinien
tak bardzo dobrze chodzi ten swożeń cały efekt popsuł wczoraj i jak byś miał jeszcze jeden taki zestaw to jestem chętny
(09-10-2013 21:50:20)Marwerick napisał(a): [ -> ]no jest różnica na tym cylindrze w porównaniu do czińczyka co był ma lepszy dół a na 3 biegu lepiej ciągnie do przodu
Mój tak samo zaczął jeździć na tym zestawie
Niech ogarek służy
no niech służy w końcu tyle kasy i czasu mnie kosztował ale w sumie zobaczymy jak się dotrze narazie mam przejechane żałosne 7km
Więcej nie będzie niestety, też muszę mieć dla siebie coś a nie ma dobrych cylinderków żeby sobie szlifla strzelić