Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 200 '86 by Marwerick
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
no dziś jak jeździłem motorek się dusił od nadmiaru powietrza myślałem że to jest wina tej rurki co prowadzi do filtra ale czasami jak się dało na pełny gaz to się dusił po powrocie do domu więc pomyślałem że to może być gdzieś lewe powietrze i się nie myliłem puszka filtra była nieszczelna filtr powietrza jak na jazdę po piaszczystych drogach jest wyjątkowo czysty tu sprawca całego zamieszania

http://iv.pl/images/64101449681822697418.jpg



teraz jak tę puszkę uszczelniłem to nawet z rurką dobrze działa motorek i dobrze się go odpala
Powtórze jeszcze raz, super ogar. Mi sie wczoraj dusił i sie okazał że moja dętka od filtra sie odchaczyłaBig Grin co w niedziele robisz? Może kolejne spotkanie?
no nie wiem mam mało paliwka żeby jeżdzić nie mniej jest to ciekawa propozycja żęby pojeżdzić
więc tak dziś założyłem ten czeski zestaw co kupiłem i można powiedzieć że zaczynam docieranie ale będę musiał znów rozebrać i wymienić swożeń tłoka bo ten co mam dzwoni a chce go zamienić na inny swożeń żeby nie dzwonił a teraz fotki z tej wymiany cylindra

początek roboty
http://www.iv.pl/images/47931422453804618769.jpg



zestaw czekał a głowica jest z jawki z silnika wujka

http://www.iv.pl/images/86725753663873810703.jpg



http://www.iv.pl/images/64899933717069008910.jpg



głowica po około 500km przebiegu na oleju castrol power1 racing 2T full syntetic

http://www.iv.pl/images/52004437112403095963.jpg



głowica z jawki

http://www.iv.pl/images/66355996546655726015.jpg



http://www.iv.pl/images/50387046750578971945.jpg



http://www.iv.pl/images/38681634762515004963.jpg



http://www.iv.pl/images/99577915715873761808.jpg



http://www.iv.pl/images/78648017205698576619.jpg



http://www.iv.pl/images/92818647273810445108.jpg



swożeń tłoka sprawca całego zamieszania mianowicie ten był razem ze tym zestawem 55ccm i w tłok wchodził normalnie w czeski już nie wchodził ten swożeń dałem swożeń czeski co ma lekko większy luz niż ten co jest na zdjęciu bo ten czeski swożęń pracował w wale co miał łożysko igiełkowe niby są takie same lecz ten swożeń ma większy luz jak ten co był i jutro znów będe rozbierał i trzeba będzie przerobić ew.dopasować swożeń do czeskiego tłoka albo z mojego zapasowego silnika swożęń wyjąć nie mniej trzeba to zrobić

http://www.iv.pl/images/89313263404887296629.jpg



tłok i jego osad po około 500km przebiegu na oleju castrol power 1 racing 2T full syntetic

http://www.iv.pl/images/99500266081641847363.jpg



i uwaga ten tłok miał 3 pierścienie ja wyjełem ten ostatni bo silnik się niepotrzebnie się grzał i był problematyczny lecz po wyjęciu tego pieścionka to aż ręką odjął

http://www.iv.pl/images/29875062115443746453.jpg



wał cziński z tulejką z brązu sprawdzałem nie ma luzu wał jak na czińską część

http://www.iv.pl/images/96399493531937127070.jpg



http://www.iv.pl/images/06678429268091229773.jpg



tłok czeski i foty ze składania czeskiego zestawu

http://www.iv.pl/images/54469112230205774277.jpg



http://www.iv.pl/images/25678963093622308555.jpg



tu fotki jak jest już wszystko złożone

http://www.iv.pl/images/73060953304246866444.jpg



http://www.iv.pl/images/11292441312635795383.jpg



http://www.iv.pl/images/68654853006858609787.jpg



teraz to przejechałem 6km na razie i w miarę dobrze to jeździ ale to jak się dotrze będzie lepiej jeździć i wszystko jest super ale ten swożeń tłoka psuje efekt na razie to tyle jak dopasuje swożeń to napisze jak to jeździ
Czyli lepiej jeździć bez tego ostatniego pierścienia?
tak lepiej bez niego bo bezsensem jest taki tłok (3P) do tego silnika to nawet pisze w internecie silnik bardzo dobrze sobie daje rade na tłoku 2P
Marwerick dał mi się przejechać swoim ogarem i jest czuć że jest czeski cylindra tłok i pierszczenie
Ale musi być wielka różnica co? -.-
no jest różnica na tym cylindrze w porównaniu do czińczyka co był ma lepszy dół a na 3 biegu lepiej ciągnie do przodu i zmieniłem swożeń tłoka na ten co był poprzednio i już nie dzwoni na sworzniu
No to fajnie, że teraz śmiga jak powinien
tak bardzo dobrze chodzi ten swożeń cały efekt popsuł wczoraj i jak byś miał jeszcze jeden taki zestaw to jestem chętny
(09-10-2013 21:50:20)Marwerick napisał(a): [ -> ]no jest różnica na tym cylindrze w porównaniu do czińczyka co był ma lepszy dół a na 3 biegu lepiej ciągnie do przodu

Mój tak samo zaczął jeździć na tym zestawie Big Grin Niech ogarek służy Tongue
no niech służy w końcu tyle kasy i czasu mnie kosztował ale w sumie zobaczymy jak się dotrze narazie mam przejechane żałosne 7km
Więcej nie będzie niestety, też muszę mieć dla siebie coś a nie ma dobrych cylinderków żeby sobie szlifla strzelić
no dziś kolejne fotki z serii ciężko pracujący ogar 200 :

http://www.iv.pl/images/90928110402823605553.jpg



http://www.iv.pl/images/34216308344022185373.jpg



dziś było dwie piątki benzyny z tyłu w koszyku i do tego 10 kilo cukru do tego ja miałem plecak zakupów i ogar znów dał rade i nawet z obciążeniem ten zestaw jest lepszy od czińczyka
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Przekierowanie