Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 205 z silnikiem 019 i jego skrzynia biegów...
|
Autor |
Wiadomość |
gt10r5
Uczeń
Liczba postów: 144
Imię: Michał
Skąd: Zawadzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Ogar 205 z silnikiem 019 i jego skrzynia biegów...
@up Gabriel skrzynię całą składaliśmy i silnik jak klocki lego od podstaw więc złożony silnik miał wszystkie zęby na pewno. Później mogło coś pójść podczas pierwszych odpalań i regulacji biegów bez sprzęgła, ręki sobie obciąć nie dam.
Znaczy się próbowałem z kumplem zrobić takie doświadczenie:
- kombinerkami złapać za wodzik i przytrzymać to po nacisku na wajche zmiany biegów wodzik cofał do środka i bieg wypadał ( nie miałem tyle siły najwidoczniej żeby przytrzymać)
Co ciekawe wtedy ten wodzik chodził do przodu do tyłu o jakiś 1-2cm. Szarpał się ze mną.
- drugie to przy włączonym silniku i kole tylnym podniesionym wrzuciłem jedynkę plus dałem kawałek klocka drewnianego wyciętego na wymiar jako blokadę, to klocek wypadł przy większym obciążeniu ( koło na ziemi i gaz).
Przy tym wszystkim zawsze motorek szarpał przy próbie wbicia jedynki ;/
Kolega zalecił mi żebym teraz jeszcze kilkanaście kilometrów tak zrobił by dotrzeć wszystko a potem rozpołowić i posprawdzać.
Może być to ten tryb?
http://allegro.pl/tryb-zdawczy-walek-zda...46089.html
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2013 22:25:39 przez gt10r5.)
|
|
12-05-2013 22:22:15 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 205 z silnikiem 019 i jego skrzynia biegów... - gt10r5 - 12-05-2013 22:22:15
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|