Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Sentymentalny ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Gdzieś widziałem jak gość w wsce hartował i niby bylo ok po tym zabiegu.
no to spróbuję, przehartować jak i tak mam nowy, ktoś się orientuje w temperaturze w jakiej go hartować, czy potem odprężać, jak to wygląda z takim metalem, hartować tylko końcówki czy cały?
Nie mogę przypomnieć gdzie to widziałem.Ten gość hartował tylko końcówke.
Chyba wiśniowy kolor i szybko do oleju. Krótki możesz cały, ale długi tylko końcówki bo się wygnie.
Złożyłem kolejny raz ten silnik, mam nadzieję że już dożywotnio będę mieć spokój, sprawdziłem dwa razy czy wszystkie biegi wchodzą i czy wszystko gładko śmiga, już pokusiłem się o nowy kosz sprzęgłowy i nową przekładkę, stary to nie dość że luzy miał to jeszcze jak sprzęgło było złożone jakieś dziwne bicia miał, no i tarcze lubiły się klinować i przekładka więc teraz spokój
Mam jedno pytanie, ktoś wie jaki gwint jest na wale od strony sprzęgła bo mam strasznie styraną nakrętkę i wolał bym ją wymienić żeby kiedyś nie mieć problemu, a nie ma mnie na wsi i nie mam nawet jak sobie tego zmierzyć.
Będę jakoś niedługo pewnie odsyłał te obiecane bębny do polerowania i zaplotę koła od nowa bo leży u mnie komplet obręczy i szprych, a czasu brak, brakuje mi jednak lusterka, chciałbym oryginalne bo ma swój styl, ale ma też swoją cenę z tego co widzę. No nic pozdrawiam cieplutko
Nakrętka na wale to m12x1.5
Lusterka ja bym raczej nowe kupił... Ale rozumiem Cię bo to tak samo jak ja jeżdżę z oryginalną linką hamulca bo "łoryginał i działa" hehe. I jak już to muszą być dwa lusterka bo z jednym się źle jeździ.
ja tam cale życie rometem bez tego lusterka jeździłem, z racji takiej że jednorazowe przebiegi robił na poziomie 10 kilometrów maksymalnie, jedno to dla mnie będzie spore udogodnienie, a będzie potrzebne tylko do przeglądu, no i w sumie masz rację fajnie czasem luknąć w lusterko a nie obracać całą głową, dałbyś radę podesłać mi jakieś fajne stylowe co by generalnie pasowało mi wizualnie do takiego sprzętu?

no i klakson, mam jakiś taki fikuśny, nie oryginalny ale ładny w chromie więc go zamontowałem, raczej klaksonu w romecie się nie używa bo głośniej to krzyknąć można no ale na przegląd się też przyda jak już będzie jakiś dociekliwy diagnosta
Ja mam te https://allegro.pl/oferta/wsk-jawa-simso...7880662581
I pasują idealnie do Ogara.
no i super dziękuję ci bardzo
Lusterko nie jest Ci potrzebne do przejścia przeglądu. Inna sprawa, że dobrze je mieć, chociaż lewe, jeśli nie jeździsz wiele po kilkupasmowych ulicach.
w sumie przegląd i tak u szwagra robię to dziwnym jest to że w ogóle jadę na stację diagnostyczną, no ale ogólnie lusterko rometowskie według mnie ładnie wygląda przy tym motorowerze i chciał bym je mieć, koleszka napisał że ma 3 lusterka może coś sobie wybiorę
Zapomniałem o najważniejszym, udało się złożyć silnik no i jestem zadowolony nigdy tak przyjemnie i gładko nie wchodziły mi biegi, do tego nowy kosz sprzęgłowy, czuć ogromną różnicę, nie ma szarpnięcia przy wbijaniu jedynki z którym walczyłem, nic nie ciągnie z regulacją nie ma problemu
mam takie pytanko, czy jak skrecałeś kartery to dociagnąłeś delikatnie wał żeby go lekko zluzować w łożyskach?
Trochę nie rozumiem pytania możesz rozwinąć?


Po złożeniu silnika udało mi się ciachnąć 10km na strzała, na razie żadnych problemów, tylko zapłon ustawić stroboskopem bo na oko ustawiony na szybko i będzie cacy, lusterko zapożyczone z transalpa, a obejma z rozpórki krzywej kierwonicy z yz 250 na potrzeby przeglądu i nie wygląda to wcale tragicznie, fajne takie masywne jest i krótkie, nawet coś widać z tyłu
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie