(16-01-2014 21:34:07)Taśma napisał(a): [ -> ] (16-01-2014 21:15:09)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Do Cezety również robię mieszankę 1;50 i nic jej nie jest,a i tak kopci :/
Może to 4t?
Eee nie,chociaż odpalę ją objadę dom w koło a pod garażem nadal jest chmura dymu
Dzisiaj niestety bez żadnych zdjęć, ale jutro będą (w sumie dzisiaj)
Ale zdjąłem amortyzator, łańcuch, klapę boczną silnika i zębatkę zdawczą, trochę poczyściłem, dałem nowy smar do ślimaka i tyle.
Przesyłka z motonetu zamówiona wczoraj, zamówiłem
zaczep linki gazu, nawet nie wiem gdzie to dać ale kosztuje tylko 3 zł a może się przydać
linka sprzęgła do charta
Linka prędkościomierza z simsona
linka gazu do charta
gumy na lagi z jawy 350
Zębatka 14z do charta
gumy podnóżków z simsona
kolanko do charta
Jutro jeszcze zamówię gdzieś indziej
łańcuch, farbę do tłumika, lakier do chromu, płyn do mycia silnika i pewnie coś jeszcze.
Zaczep linki gazu to jest dziadostwo, lepiej dorobić z alu ten zaczep lub przerobić manetkę aby jego nie było
Dzisiaj większy update.
Chart już jest w dużym stopniu rozebrany, ale nie będzie rozebrany do części pierwszych bo nie ma takiej potrzeby.
Tak to wszytko teraz wygląda, błotniki ściągnięte żeby się nie połamały, nie sprzątałem bo jutro niedziela i będę też robił.
Tłumik wyczyszczony z farby, w poniedziałek przyjdzie farba do tłumików to się go pomaluje, a i wiecie może jak to jest z tą farbą, czy trzeba dawać podkład?
Wyczyszczone miejsce dla zębatki, takiej ilości brudu jak w tym miejscu nie widziałem w żadnym innym motorowerze z który miałem do czynienia. Nie było tam w ogóle wolnej przestrzeni, albo brud albo łańcuch i zębatka.
Tu wynalazek pierwszego właściciela, miejsca na przykręcenie żarówek rowerowych czy coś, wszystko to było podłączone ale odciąłem te kable. Jedna żarówka wypaliła dziurę w kloszu.
Dlatego te opony są do wymiany
Takie są cewki, aż szkoda przewijać, takie ładne.
To kup drugi zaplon i przewiń
Eee tam szkoda, nawiniesz rzucisz do lakieru i będą takie same
Jak chcesz to mam w bdb stanie Stomilke DUET
(19-01-2014 11:53:22)stqc napisał(a): [ -> ]Eee tam szkoda, nawiniesz rzucisz do lakieru i będą takie same Jak chcesz to mam w bdb stanie Stomilke DUET
Wiem przecież że nie szkoda, tak tylko napisałem.
A bo w ogóle na początku nie chciałem przewijać tylko kupić drugi zapłon i przełożyć cewki świetlne. Ale najtańszy zapłon nie kompletny i nie wiadomo czy dobry znalazłem za 55 zł z przesyłką a kompletny sprawdzony 88 zł z przesyłką. To jednak bigsoft będzie mi przewijał 3 cewki żeby dawały 12v 60w a ta czwarta będzie odłączona, może kiedyś sam ją przewinę.
Ale po co tak kombinować? Daj te 4 cewki na ładowanie aku, a nie tylko 3, i jeszcze jedną zostawisz oryginalną na zasilanie modułu.
Z 3 cewek wątpie zę uzyskasz ok 60w
stqc napisał(a):Z 3 cewek wątpie zę uzyskasz ok 60w
Ja uzyskałem dobre kilka lat temu.
no ciekawie wygląda zwłaszcza tamte bmw w tle
Wymontowałem dzisiaj zapłon i kupiłem akumulator. Myślałem że zmieści się bez niczego ale trzeba będzie dać gdzieś indziej moduł zapłonowy.
Tak to przymierzyłem
Akumulator ma 12v 7ah żelowy.
Ja pier Żelowy akumulator
nie nałądują Ci go cewki
noo z tym akumulatorem to doje#ałeś ja łysy warkoczem o kant kuli
(20-01-2014 09:22:36)stqc napisał(a): [ -> ]Ja pier Żelowy akumulator nie nałądują Ci go cewki
Przecież on nie będzie ładowany z cewek.
(20-01-2014 10:51:21)atlanta125 napisał(a): [ -> ]noo z tym akumulatorem to doje#ałeś ja łysy warkoczem o kant kuli
Przecież pisałem wcześniej już kilka razy że kupuje żelowy.