Fajnie to wygląda. Sam myślę nad tą półką, ale jeszcze nie wiem. Teraz chyba sobie na ploterze wytnę półkę, bo będzie trochę do umieszczenia na niej
.
No właśnie bardzo mi się to podoba, tylko nie wiem jak zamocować tą półkę. Wolał bym nie spawać kierownicy tak jak ten z zdjęcia tylko zrobić to ta żeby był możliwy powrót do oryginału.
Z tego co pamiętam to ten gość założył do swojego Charta cały przód od ETZ 150, więc wszystko pasowało
Na początku tylko miał wspawany wspornik do tych zegarów.
(14-05-2014 19:37:35)axelbenq napisał(a): [ -> ]Z tego co pamiętam to ten gość założył do swojego Charta cały przód od ETZ 150, więc wszystko pasowało Na początku tylko miał wspawany wspornik do tych zegarów.
Wiem, u mnie jedna i druga opcja odpada.
Wszystko musi być wykonane w taki sposób bym mógł powrócić do oryginału.
Napisałem do paru osób z tablicy czy mają kompletne zegary do MZ.
Daj od samochodu jakiegoś na 3 piny i będzie OK
Wymieniłem filtr i wężyki
Jeszcze zamówiłem dodatkowo 2m
Nie chcę Cię martwić, ale ten cylinder Twój także jest tulejowany. Nie jest to oryginalna 70. Co nie zmienia faktu, że jutro już zostanie wysłany jako "normalna" siedemdziesiątka
Stąd te zasłonięte okna, ktoś ich nie zgodził z radiatorem.
I tak ooo cały misterny plan szpanowania org 70ccm prysł
ps. Te włoskie wężyki faktycznie są takie sweet miękkie i w ogóle?
Jak wrócę z roboty to sprawdzę czy tuleja z kosiarki jest. Bo wstępnie wcięć nie widać po szpilkach, ale kołnierz mógł być stoczony. Za duże obroty ktoś na tokarce też ustawił, bo ranty okien w radiatorze powyrywane lekko, ale już jest wszystko ogarnięte.
(20-05-2014 16:42:44)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Stąd te zasłonięte okna, ktoś ich nie zgodził z radiatorem.
I tak ooo cały misterny plan szpanowania org 70ccm prysł
Trochę mi się to wydaje dziwne ponieważ źródło tego cylindra jest pewne na 100%. Samo to że był to komplet z głowicą 70 i tłokiem 70 jest dość dobrym dowodem.
Cylinder może się różnic od cylindra charta 70 bo to cylinder motorydwanu
Czyli tego o jeśli ktoś nie wie.
I nie wiem o jaki plan szpanowania ci chodzi. Po prostu lubię opisywać wszystko co kupuje / robię na forum, sprawia mi to przyjemność i żadnym wypadku nie ma to na celu szpanowania.
Cytat:ps. Te włoskie wężyki faktycznie są takie sweet miękkie i w ogóle?
No, są takie smakowite w dotyku i giętkie. Według mnie są bardzo dobre i wyglądzie i działaniu.
Wcześniej używałem wężyków z castoramy to teraz wiem ile się niepotrzebnie napieprzyłem z tym. Bo te wężyki najpierw był dobre, ciasno siedziały, po dwóch dniach od zamontowania się robiły całkowicie luźne raz nawet mi podczas jazdy wyskoczył z gaźnika i paliwo się lało po ulicy, musiałem mieć taki mały cwibant przy przy gaźniku. A po czasie tak miesiąca się robi twardy jak plastik i prawie w ogóle nie plastyczny.
Dlatego teraz kupiłem 2m tego to będę miał do komara, stelli i innych moplików które dopiero zdobędę bo praktycznie każdy motorower z którym miałem do czynienia wymagał wymiany wężyka.
A to było coś takiego oryginalnie jak chart70?
Oczywiście że od motorydwanu można pozyskać cylindry 45mm w ożebrowaniu chartowskim. Tłoków jest jeszcze od pyty, nawet z pierścieniami można dostać, głowica fakt rarytas.
Wyraziłem zgodę na wykorzystywanie moich zdjęć?
Nie, ale nie mam nic przeciwko