Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kaniloxowy Romet Chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Z tym korbowodem Top Racinga coś robiłeś poza staczaniem stopy ? Znaczy, nie obcierał o komorę ?

A Chart jak Chart, śmiesznie wygląda z tym dodatkowym halogenem Wink
(03-05-2016 21:11:07)damian94 napisał(a): [ -> ]Z tym korbowodem Top Racinga coś robiłeś poza staczaniem stopy ? Znaczy, nie obcierał o komorę ?

A Chart jak Chart, śmiesznie wygląda z tym dodatkowym halogenem Wink
Ocierał, trzeba było oszlifować go.
Kamilu, czy u Ciebie wywaliło dziury w okolicach kanałów płukowych po rozwierceniu karterów ?
U mnie wywaliło, nie jakieś ogromne ale zdecydowanie są.
Dlatego wcześniej trzeba nadspawać Wink
(03-05-2017 00:44:14)damian94 napisał(a): [ -> ]Kamilu, czy u Ciebie wywaliło dziury w okolicach kanałów płukowych po rozwierceniu karterów ?

Tak, trzeba było spawać, ale osobiście polecam klej.
Jak jak roztaczałem to również wypadły mi dziury które zostały zaspawane i ponownie roztoczone.
Spotkałem się z karterami od 70, w których nie wypadły dziury. I tak się zastanawiam od czego to zależy.
Ano zależy to od tego, że niektóre cylindry od Simsona, bo zazwyczaj pod nie roztacza się Chartowskie kartery, mają różną średnicę zewnętrzną tulei. Niektóre mają 49,5 mm a niektóre 51 mm. Moje kartery też nie miały dziur, bo były roztoczone na 49,5.
Ja chyba roztaczałem na 52mm ale już nie pamiętam, pewnie gdzieś w temacie pisałem
A można zebrać trochę tej tulei z zewnątrz ?
Tak bezpiecznie, żeby można było robić szlify do 46 mm, można stoczyć tuleję po zewnątrz na 49 mm średnicy.

"Nowe" opony kupione
Mógłbyś zmierzyć obwód koła z tymi oponami?

Swoją drogą, czemu rozsprzedajesz silnik?
Przekierowanie