Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kaniloxowy Romet Chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(16-01-2014 09:41:51)stqc napisał(a): [ -> ]Wymień opony bo jak rower wygląda best Końcówkę może spróbuj opalarką naprawić ;P
Będą wymienione, może kupię takie jak ma bigsoft
http://allegro.pl/opona-heidenau-17-2-3-...99201.html
teraz i tak nim nie jeżdżę więc robię.

Jeśli ktoś by chciał wiedzieć czy będę go malować to odpowiedź brzmi, częściowo.
Malowany będzie tłumik, jeden albo dwa boki schowka i wahacz, reszta zostanie tak jak jest.
ten tłumik to jak w simsonie wygląda w środku
Po tym czyszczeniu tłumika szkoda mi jest znowu lać do niego taki tani olej, obecnie mam taki.

http://allegro.pl/olej-orlen-2t-semisynt...32261.html
Czytałem o nim opinie i wyczytałem że to prawie to samo co mixol. U mnie kosztuje on 12zł
No i nie wiem czy może warto zmienić na ten
http://allegro.pl/olej-castrol-power-1-r...82330.html
U mnie kosztuje 30zł, warto dać te 18 zł więcej?



I jeszcze mam problem z jedną rzeczą.
Nie wiem czy teraz już kupić fabrycznie nowe kierunki z simsona czy czekać i szukać od charta jakiś.
Co wy byście zrobili na moim miejscu?
Do charta raczej nie opłaca się lać lepszego oleju jak 2t semi z orlenu, kto jak uważa, ale to nie jest wyczynówka, żeby karmić olejem za 40zł Wink
ja tam na takim jeżdziłem castrolu dobry jest ale zostawia taką dziwną maż w tłumiku dlatego na razie nie leje go do benzyny
Ja uważam, że warto lać lepszy olej od mixolu czy orlenu, dlatego popieram Twoją decyzję. Polecam od siebie Xado 2T Atomic Oil z rewitalizantem. Chcesz, żeby silnik był trwały, stosuj dobry olej, bo w dwusuwie im lepsze smarowanie, tym lepiej. http://tnij.org/olej-xado
Olej Ci zawiele nie pomoże bo i tak dajesz 1:30 wiec i tak nie ważne jaki olej i tak będzie syf, no ale lepszy olej coś tam da ;F Ja polecam ELFa bo na testach 24h jazdy non stop Chartem stwierdzono że ten olej pomaga, podczas PRLu to teraz też źle nie będzie ;P
No przecież nie lał bym 1:30 syntetyku.
Jak tak lałem do stelli to za sobą miałem fontanne tego oleju z wydechu, dopiero przy 1:50 się to unormowało.
stqc napisał(a):Olej Ci zawiele nie pomoże bo i tak dajesz 1:30 wiec i tak nie ważne jaki olej i tak będzie sy

Nie będzie go tyle, ile na Mixolu (i podobnej jakości wyrobach). Ponadto stosując dobrej jakości olej, można zaryzykować i stosować go mniej (ja np jeżdżę na stosunku 1:40 na własne ryzyko, nic się złego nie dzieje, zastanawiam się nad 1:50, ale tylko na pełnym syntetyku. Na mixolu czy orlenie bym się nie odważyl).

Druga sprawa - co ma piernik do wiatraka. Tu chodzi o jakość smarowania. Dobrej jakości olej wpłynie pozytywnie na wszystkie elementy narażone na tarcie. Już nie chodzi o sam cylinder, ale np wał korbowy, łożyska.
Moim 019 wyjeździłem 5 l benzyny z olejem w stosunku 1:50 i nic się nie stało. Zatarł się dopiero jak dałem 1:30 mixolu.
Mixol z orelnu przy 1:50... próbowałem Big Grin Silnik piszczał, dosłownie, ale dopiero po jakiś 500km na tej mieszance.
a jeśli chodzi o tego castrola to on bardzo dobrze smaruje i osiada się na wnętrzu silnika i dobrze się spala lecz przy mieszance 1:30 jak normalnie do 223 to jest maż w tłumiku ale po ponad 200km tak się robi
jakies slabe partie macie tego oleju Smile ja ten z orlenu, w niebieskiej butelce leje 1:50 od kiedy kupilem charta (juz z 2500km bedzie) i tak caly czas jezdzi, w dodatku na tym chinskim cylku "60" Smile
ja na Mobilu jeżdżę 1:50 od kiedy mam Charta i nic się nie dzieje Big Grin

na tym Smile
http://allegro.pl/olej-mobil-extra-2t-1l...33694.html
Ja również jeżdzę T1 na mieszance 1:50 i różne oleje leje,Najczęściej te z orlena,Do Cezety również robię mieszankę 1;50 i nic jej nie jest,a i tak kopci :/
Przekierowanie