Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Komar 2351 + wyjaśnienie opóźnienia testów LO
Autor Wiadomość
Dinozaur Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 171
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Komar 2351 + wyjaśnienie opóźnienia testów LO
Czesc, przykladowo : Sokol 125, SHL M 03 - 04, WFM 125, Rys - Zak i Komar maja taki sam stopien sprezania 6,5 : 1 i wszystkie byly skonstruowane jeszcze na starsze benzyny 'spirytusowe', tzw. 'BA 70 / 72 - 75 Oktan' i na takich ich silniki pracowaly podobno najlepiej, nie przegrzewaly sie w ogole...?
A taka benzyne 'BA 70 / 72' bardzo latwo 'skomponowac', bo wystarczy np. 0,8 L benzyny 'ekstrakcyjnej 52 Okt. + 200 ml etanolu / czyli np. 'Denaturatu 98%' - bo najtanszy i ma najwyzsze stezenie 'oktanow' - ok. 100 Oktan.
Po zmieszaniu - powstanie benzyna 'BA 70 / 72 Oktan', tylko trzeba to zrobic najlepiej w przezroczystym naczyniu i odlac, odsaczyc ewentualna wode z samego dna, ktora moze sie oddzielic z 'Denaturatu'...
Analogicznie : benzyna 'BA 75 Oktan', to mieszanka np.: 0,75 L benzyny 'ekstrakcyjnej 52 Okt. + 250 ml 'Denaturatu' i to juz jest paliwo idealne do stopnia sprezania silnika 7 : 1, czyli np. Junaka M 07 / M 10 - niektore 'szly na kolo'na takiej benzynie podobno przy ruszaniu...
Pozdrawiam.
19-08-2025 00:05:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Komar 2351 + wyjaśnienie opóźnienia testów LO - Dinozaur - 19-08-2025 00:05:53




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problemy z platynkami
Ostatni post: Leczyk_Junior
Dzisiaj 11:45:00
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 69
Sposób montażu podnóżków ...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 23:24:04
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 165
Przeglądy w 2024
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 23:05:42
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 3871
Problem ze sprzeglem
Ostatni post: Bartecubi
Wczoraj 19:26:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 66
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 05:27:01
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 277
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: zaz
Wczoraj 05:15:05
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 361
Identyfikacja roweru volt...
Ostatni post: dzemtruskawkowy
16-10-2025 21:09:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 72
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
15-10-2025 17:42:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 3130
Kultowy model roweru ZZR ...
Ostatni post: Aleksander
13-10-2025 23:10:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 158
Romet 50-T-1 brak mocy
Ostatni post: k1el_on
13-10-2025 19:43:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 359
Jaki korbowód do komara?
Ostatni post: Bob_Harley
13-10-2025 11:38:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 215
Moja Pierwsza - Romet Pon...
Ostatni post: Piotrekdriver1
13-10-2025 07:47:59
» Odpowiedzi: 113
» Wyświetleń: 47724
Ogar 205 - 023. Identyfik...
Ostatni post: romek
12-10-2025 17:39:07
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 230
Dezamet 019 - ciężko prac...
Ostatni post: romek
11-10-2025 22:24:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 226
Wigry 2 1975
Ostatni post: wigryman
10-10-2025 22:04:48
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 412

Reklama