Komar 2351 + wyjaśnienie opóźnienia testów LO
|
Autor |
Wiadomość |
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 210
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
Komar 2351 + wyjaśnienie opóźnienia testów LO
Witam ponownie! Podstawową rolą tego wątku jest zaprezentowanie Komara, którego kupiłem w częściach jakiś czas temu. Ostatnio został złożony sam Komar, jak i silnik S-38.
Komara poskładałem już dawno temu, ale sobie trochę poczekał w garażu na jego uruchomienie. Kiedy próbowałem go odpalać zaraz po remoncie, odpalałem go z pomocą szmatki nasączonej benzyną – wtedy odpalał zawsze. A kiedy koło miesiąca temu założyłem mu gaźnik, jak odpala, to tylko na chwilę i nie chce się wkręcać, więc najprawdopodobniej problem z gaźnikiem i dyszą główną.
Teraz będę chciał znowu z nim powalczyć. Zacznę od umycia gaźnika w myjce ultradźwiękowej, może to pomoże. Opisywał zmagania z Komarkiem będę pewnie tutaj, ale przejdźmy teraz do drugiej sprawy.
Kiedyś napisałem, że zrobię testy temperatury silnika zależnie od LO benzyny. Testy te bardzo się przeciągnęły  chociaż są w trakcie wykonywania. Kiedyś pisałem o Komarze 2350, na którym testowałem te zależności. Niestety z powodów prywatnych nie mam już dostępu do tego Komara, więc nie mogę przeprowadzić testów. Dopiero kiedy uruchomię tego Komara 2350, będę mógł przeprowadzić testy od początku
Przepraszam że musicie tyle czekać na testy LO ale ten komar jest światełkiem w tunelu
I jeszcze kilka zdjęć komara nie są najlepsze bo nie mogłem go teraz wystawić z garażu
https://drive.google.com/drive/folders/1...smKzUb3PGU
Sprzęty:
Romet Ogar 205, Romet 2375, Romet 50 T-1, Romet Komar 2350, Romet Komar 2351, Romet Kadet 780, Romet Kadet 780, Jawa 50 23p, Jawa 50 20p, Jawa 50 21p, Jawa Babetta 207, ZVL Babetta 215, Riga Delta RMR 24, Riga Delta RMR 24, Ardie VF 125,
|
|
Dzisiaj 15:15:23 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Komar 2351 + wyjaśnienie opóźnienia testów LO - MacRoial - Dzisiaj 15:15:23
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: romek , 2 gości
|
|