Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
grissley
Nowy

Liczba postów: 94
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(27-07-2025 22:20:54)Quake96 napisał(a): Facet mówi, że silnik na dotarciu a leje mieszankę jak przy normalnej eksploatacji? Jeśli ten silnik faktycznie się jeszcze dociera to ZA MAŁO OLEJU. Nie ważne czy to "kastrol" czy inny "miksol", proporcji trzeba się trzymać, z ewentualnie lekkimi odchyleniami.
W instrukcji obsługi producent (Jawa) zaleca lać na dotarciu olej z benzyną w proporcji 1:30...
(27-07-2025 22:20:54)Quake96 napisał(a): No, ale skoro to przy normalnej mieszance kopci bardziej niż powinno i do tego nie ma za wiele mocy... To coś czuję, że czeka cię rozbiórka sprzęgła i wydłubywanie simmeringu z wału. Klasycznie, ktoś albo zjebał robotę, albo dał gówniany simmering, który już się poddał.
Bardzo mi się nie podoba ten scenariusz, chyba nie chciałbym się w to samemu bawić... :|
(27-07-2025 22:20:54)Quake96 napisał(a): A co do kolanka, kupuj od razu krótkie jako te do Jawy 50. Te długie, przynajmniej kiedyś były źle wyprofilowane i nawet po skróceniu średnio pasowały.
Takie od Jawy Mustang? A wyprofilowanie jest identyczne? Podobno to jest ok (z poprawką na niedokońcaidealne spasowanie):
https://allegro.pl/oferta/jawa-50-jawka-...2652639353
|
|
27-07-2025 23:02:26 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 27-07-2025 23:02:26
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|