Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tulejka sworznia rzemieślniczym wale - pytania i wątpliwości.
Autor Wiadomość
EGON Offline
Mechanik Lakiernik Samochodowy
*


Liczba postów: 135
Imię: Piotr
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #22
RE: Tulejka sworznia rzemieślniczym wale - pytania i wątpliwości.
(07-11-2013 00:26:09)Romet drajwerV2 napisał(a):  sworznie tłokowe dolych stóp korbowodów zawsze powinny miec wymiar około x.00m Nie wierzysz? Weź sobie pierwszy lepszy mikromierz i pomierz.
Co do tego ze nie da sie tego spasować przed wcisnieciem to sie nie zgodze bo jest to możliwe wystarczy otwór na sworzen z odpowiednim luzem zrobic i po wcisnieciu bedzie idealnie ale sie juz nie wypowiadam bo zostane zwyzywany ze sie nie znam itp

teoretycznie dało by się tak zrobić jak byś wiedział dokładnie jak zachowa się tulejka podczas wciskania w korbowód w praktyce raczej tego nie da się zrobić . Tulejka musi mieć większą średnice zew. niż otwór w korbowodzie by pewnie w nim się trzymała poprzez proces wciskania minimalnie się zmniejsza średnica wew. pod sworzeń (zapewne różnie materiały różnie się będą zachowywać) po zamontowaniu trzeba jeszcze taką tulejkę naciąć dlatego najlepiej zastosować rozwiertak który wszystko ładnie wyrówna.
A każdy może sobie pasować silnik w/g swojego uznania

Wyscig Chartów 24 godzinny http://motocykle.svasti.org/index.html?s...st_24h.htm
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2013 15:39:03 przez EGON.)
07-11-2013 15:36:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Tulejka sworznia rzemieślniczym wale - pytania i wątpliwości. - EGON - 07-11-2013 15:36:36




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: jacomoto
Dzisiaj 11:55:17
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 69840
Komar 2352 1984r
Ostatni post: jacomoto
Dzisiaj 11:49:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 360
[K] Mocowanie tłumika oga...
Ostatni post: KubaOg
Wczoraj 23:44:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 254
Kartery S38ZB4
Ostatni post: Szczepan
Wczoraj 12:36:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 79
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 11:28:08
» Odpowiedzi: 261
» Wyświetleń: 29891
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 09:23:48
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 412
Co to za rower ZZR
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-11-2025 23:29:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 73
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: tramwajarz
12-11-2025 22:39:57
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 6030
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Szczepan
12-11-2025 22:23:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 158
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
11-11-2025 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 166
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
11-11-2025 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 280
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 10052
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 01:38:34
» Odpowiedzi: 67
» Wyświetleń: 10372
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: romek
11-11-2025 01:20:56
» Odpowiedzi: 61
» Wyświetleń: 5444
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:34:31
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 8436

Reklama